וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את לגאנס, ליאונל מסי כבש צמד

האלופה התעללה בעולה החדשה. סוארס בישל למסי (15) וניימאר (44) ובתווך כבש (31). מסי הוסיף פנדל (54), ראפיניה ירה לחיבורים (64) וגבריאל צימק (80). חמישייה גם לאתלטיקו מול חיחון

one

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נפתח כבר ביום שישי, כשבטיס וגרנאדה נפרדו ב-2:2. משחקי שבת החלו עם חמישייה קלילה של ברצלונה בלגאנס. אתלטיקו מדריד הלכה בדרכה עם 0:5 ביתי על ספורטינג חיחון, סביליה סיימה ב-1:1 מול תשעה שחקנים של אייבר ולאס פלמאס גברה 0:1 על מלאגה.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
חגיגת צהריים. לואיס סוארס/רויטרס

לגאנס - ברצלונה 5:1

אחרי השביעייה לרשת סלטיק, האלופה יצאה לטיול צהריים ליד מדריד והוסיפה חמישייה מול לגאנס החביבה, שלפחות התגאתה בשער ביתי ראשון אי פעם בלה ליגה מכדור חופשי של גבריאל. ליאונל מסי, ניימאר ולואיס סוארס פתחו יחד לראשונה העונה במסגרת הליגה, וסיפקו ארבעה שערים משותפים, כשהארגנטינאי בלט עם צמד. ראפיניה גנב את ההצגה עם גולאסו ולואיס אנריקה שהפתיע עם מערך של שלושה בלמים, גילה כי הניסוי הזה דורש עוד עבודה רבה.

דקה 14: רגע אחרי נגיחה קשתית של סאסטרה מעל שערו של טר סטגן, ברצלונה יצאה להתקפה עם ניימאר מצד שמאל. הברזילאי מצא את מסי, אבל הבעיטה שלו נבלמה ברגל של שחקן הגנה.

דקה 15: גול! הפעם מסי כבר לא החטיא. איבוד כדור רשלני סידר מתפרצת לבארסה, סוארס ניער בקלות את המגן שלו ומצד ימין שלח כדור למסי שכבש בקלות. 0:1 לברצלונה.

* לגאנס היא היריבה ה-34 מולה מבקיע מסי בלה ליגה. הוא השתווה לחוליו סלינאס במקום השלישי ורחוק כעת רק קבוצה אחת מהשיא של ראול.

דקה 20: ראפיניה פרץ בימין והשאיר לסוארס שהרים לצד השני, שם ניימאר המתין וסיפק ניסיון אקרובטי שהחטיא את המסגרת.

דקה 31: גול! בקלי קלות. מסי חטף כדור, דהר לרחבה ופרגן לסוארס שכל שנותר לו זה רק לגלגל לשער החשוף. 0:2 לברצלונה.

דקה 34: ברצלונה ניצלה מספיגה. מאצ'יס הביך את מסצ'ראנו ונכנס לרחבה מצד שמאל. בניסיון הראשון נעצר אצל טר סטגן, וכאשר השוער על הדשא הוא בעט שוב מקרוב, אך נבלם על קו השער על ידי אומטיטי.

דקה 44: גול! ועכשיו תורו של ניימאר. מסי שלח את סוארס, שמול השוער בחר להוסיף לעצמו בישול שני ולסדר לחברו הברזילאי שער ליגה ראשון העונה מול רשת חשופה. 0:3 לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה (מימין) עם אסייר גריטאנו מאמן לגאנס. רויטרס
מערך מפתיע של ברצלונה. לואיס אנריקה עם מאמן לגאנס אסייר גריטאנו/רויטרס

דקה 55: גול! מסי ירה כדור חזק לחיבורים מהנקודה הלבנה, אחרי שבוסטינסה תפס את ניימאר ברחבה וגרם לפנדל שטותי. צמד לארגנטינאי, 0:4 לברצלונה.

דקה 57: סוארס פינה את מקומו לטובת אלקאסר, אותו מנסים בברצלונה להכניס לעניינים אחרי הבכורה המאכזבת מול אלאבס. גם טוראן החליף את ראקיטיץ'.

דקה 63: אלקאסר חשב שיש לו שער ראשון במדי ברצלונה אחרי שהמשיך פנימה את הכדור שחזר מהקורה אחרי בעיטה של מסי, אך חלוץ הרכש מוולנסיה היה בנבדל והשער נפסל.

דקה 64: גול! איזה ביצוע של ראפיניה. הברזילאי חתך מצד ימין, מסי פינה לו את השטח והוא שלח כדור אדיר מ-20 מטרים לחיבורים הרחוקים ברגל שמאל. 0:5 גדול לברצלונה.

דקה 80: גול! רגע היסטורי עבור המארחת. גבריאל הברזילאי סובב כדור חופשי נהדר מ-20 מטרים והכניע את טר סטגן. שער ביתי ראשון של העולה בליגה הבכירה, לגאנס צימקה ל-5:1.

ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
שער ליגה ראשון. ניימאר/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ספורטינג חיחון 0:5

אחרי פתיחת עונה מגומגמת שכללה שתי תוצאות תיקו מול שתי העולות החדשות, אתלטיקו מדריד חזרה לעצמה עם רביעייה במחזור הקודם מול סלטה ויגו והפעם הגדילה לחמישייה. אנטואן גריזמן (2) וקווין גמיירו בביצוע אדיר עם בעיטה בימין לחיבורים (5) סידרו יתרון מוקדם על טהרת צרפת. גריזמן השלים צמד (31) ובדקה ה-69 פינה מקום לטובת פרננדו טורס, שסיפק צמד משלו (72 ו-90 בפנדל). ספורטינג חיחון, שצברה שבע נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה, הפסידה לראשונה העונה.

צפו בתקציר

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
חתם עם צמד. פרננדו טורס/רויטרס

אייבר - סביליה 1:1

משבר משחקי החוץ של סביליה לא חולף גם אצל חורחה סמפאולי, כשהקבוצה לא ניצחה בחוץ בליגה מאז מאי 2015 ולא השכילה לעשות זאת אפילו מול תשעה שחקני אייבר. לוסיאנו וייטו הארגנטינאי עלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27 אחרי בישול מצוין של הירושי קיוטאקה, ואייבר איבדה שוער בכרטיס אדום שבוע שני ברציפות בעקבות הרחקתו של יואל בדקה ה-45 שהכשיל מחוץ לרחבה את חואקין קוראה, ובכל זאת סביליה לא שמרה על היתרון. פדרו לאון, שכבש גם במחזור הקודם נגד גרנאדה, ניצל טעות קשה בהגנה ואיזן בדקה ה-64, כשגם הרחקתו של דני גרסיה לא סייעה לסביליה להכריע.

צפו בתקציר

משחק נוסף:

לאס פלמאס - מלאגה 0:1
ללאס פלמאס: פיגרואה קאבררה מומו (10, בפנדל)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully