וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

190 מיליון יורו, רשת מלונות ומטוס פרטי: כך פ.ס.ז' ניסתה לפתות את ניימאר

הפגישה באיביזה, הפגישה בסאו פאולו, ההצעה העסקית והאינטרסים השונים. סוכנו של ניימאר חושף פרטים נוספים על ההצעה הגרנדיוזית של פריס סן ז'רמן לכוכב הברזילאי: "הצעה שהיא מעל לכל דמיון"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סוכנו של ניימאר ואגנר ריביירו חושף פרטים נוספים על ההצעה הגרנדיוזית שקיבל הכוכב הברזילאי במהלך הקיץ מפריס סן ז'רמן. כבר בשבוע שעבר חשף ריביירו שאלופת צרפת הציעה לו 40 מיליון יורו לעונה במטרה לצרפו מברצלונה, ושגם מנצ'סטר יונייטד ניסתה לצרף אותו, אבל כעת הוא מפרט עוד יותר את ההצעה שניסתה לפתות את הכדורגלן.

עוד בנושא

סוכנו של ניימאר חשף: פריס סן ז'רמן ויונייטד הציעו לניימאר להצטרף
ברצלונה הביסה 0:7 את סלטיק, ניר ביטון עבר ערב לא קל
סוארס: "התגעגעתי לשחק עם מסי וניימאר". הארגנטינאי קבע שיא חדש

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שווה כל יורו. ניימאר/רויטרס

לדבריו, הכל החל בפגישה באיביזה, שבה נועדו הבעלים של פריס סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי, יחד עם ניימאר, אביו והסוכן. "דיברנו במשך שעתיים, וניימאר התרגש מאוד", סיפר הסוכן, "נאסר הסביר לניימאר שלפ.ס.ז' לא תהיה שום בעיית מס לשלם לו את השכר, ושהיא מתכננת להפוך לקבוצה מספר 1 בעולם, דבר שכבר לא קורה בברצלונה".

הבעלים של פ.ס.ז' ניסה להרשים את ניימאר, והציע לו שבכל פעם שהוא יצטרך להגיע לברזיל למשחקים של הנבחרת, זה ייעשה במטוס פרטי של הבעלים הקטארי. כמו כן הבטיח לו שייתן לו אחוזים ברשת מלונות שנבנית, וששמו יהיה חלק ממנה.

הפגישה השנייה בין הצדדים נעשתה כבר בסאו פאולו. בפגישה צוין שהצרפתים מוכנים לשלם ברצלונה את הסכום בסעיף השחרור שעמד על 190 מיליון יורו, ושהקבוצה תשלם לברזילאי שכר שנתי של 40 מיליון יורו. "אני אמרתי לניימאר שזו הצעה שהיא מעל לכל דמיון, שתהפוך אותו לכדורגלן עם השכר הכי גבוה בעולם, ושאף אחד לא יתקרב אליו", אמר הסוכן.

לדבריו, ניימאר "שקל את ההצעה" אך לבסוף דחה אותה והעדיף להישאר בבארסה. "הוא נשאר כי הוא רוצה להיות בברצלונה, הוא מאושר בקבוצה ובעיר. אני רציתי שהוא יעבור לפריס סן ז'רמן, אבל מנגד אבא שלו הכריח אותו להישאר". כזכור, ניימאר חתם בברצלונה עד 2021, וסעיף השחרור שלו עומד על 200 מיליון יורו, ואחר כך יעלה ל-222 מיליון ואחר כך ל-250 מיליון יורו ב-2019.

יש לציין כי כשריביירו העלה לראשונה את הטענות בנוגע להצעה הגדולה מפריס סן ז'רמן, בקבוצה הצרפתית אמרו ש"אלה שטויות מוחלטות, זה היה הופך את עלויות השכר שלו ל-60 מיליון יורו לשנה, וזה לא ריאלי... ניימאר רק ניצל אותנו כדי לחזק את מעמדו במשא ומתן מול ברצלונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אמיר קטאר לשעבר, שיח' חאמד בין חאליפה אל ת'אני לצד נאסר אל חאליפי, יושב ראש פריס סן ז'רמן. AP
אין מה לחסוך. אל חאליפי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully