וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ניימאר: "הוא היה קרוב להצטרף לפריס סן ז'רמן בקיץ"

ב'אס' מדווחים שאלופת צרפת היתה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של הברזילאי בסך 190 מיליון יורו, ולשלם לכוכב 40 מיליון יורו בשנה. ואגנר ריביירו, שמייצג את השחקן: "הוא העדיף להשאר בבארסה"

one

ניימאר היה מאוד קרוב לחתימה בפריס סן ז'רמן במהלך הקיץ האחרון, כך על פי דיווחים בכלי התקשורת בספרד. העיתון 'אס' מפרסם היום (שישי) כי הקשר הברזילאי של ברצלונה, שחווה קיץ נהדר במדי נבחרת ברזיל, עמה זכה במדליית זהב במשחקים האולימפיים הביתיים, היה קרוב לחתום אצל הצרפתים, שהיו מוכנים לשלם את סעיף השחרור האסטרונומי של השחקן, בסך 190 מיליון יורו. גם השחקן עצמו היה משתדרג, כשעל פי הדיווחים הוא היה מרוויח במסגרת העסקה לא פחות מ-40 מיליון יורו בעונה.

סוכנו של השחקן, ואגנר ריביירה, אמר: "הוא היה מאוד קרוב לחתום בפריס סן ז'רמן. הוא היה מרוויח שם 40 מיליון יורו בעונה, אך העדיף להאריך חוזה בברצלונה, למרות שהוא מרוויח שם פחות כסף. בפריס היו מוכנים לשלם את סעיף השחרור שלו. גם מנצ'סטר יונייטד התעניינה, אך הוא היה קרוב יותר להצטרף לפריס".

הברזילאי הגיע לקאמפ נואו בקיץ 2013 מסנטוס, והשלים שלוש עונות במדי אלופת ספרד. הוא הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם בתקופתו אצל הקטאלנים, לאחר שהספיק לכבוש 85 שערים ולבשל עוד 53 ב-141 משחקים. בנוסף, במהלך שתי העונות האחרונות הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, שני גביעים וגביע אלופות אחד.

עוד בנושא:

שבת בספרד: רונאלדו חוזר לסגל של ריאל מדריד, בארסה מול אלאבס
סערה בספרד: המאמן הלך מכות עם החלוץ באימון וקילל את הקפטן

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
היה הופך לשחקן היקר בעולם. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully