וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בספרד: המאמן הלך מכות עם החלוץ באימון וקילל את הקפטן

חוסה רמון סנדובל, מאמן ראיו וייקאנו, נקלע לוויכוח עם החלוץ הוונצולאני מיקו והשניים גלשו לפסים אלימים. לאחר מכן, הוא אמר לקפטן טראסורס: "סתום את הפה, כי אתה קפטן מחורבן"

חוסה רמון סנדובל מאמן ראיו וייקאנו עם ז'וזה מוריניו ב-2011. AP
התפרץ. סנדובל עם מוריניו ב-2011/AP

סערה גדולה בכדורגל הספרדי: ה"קאדנה סר" חשף סיפור בעייתי מאוד שהתרחש בתחילת השבוע בראיו וייקאנו וכלל עימות פיזי בין מאמן הקבוצה לחלוץ ולאחר מכן, תקיפה מילולית של המאמן את קפטן הקבוצה.

הכול החל לאחר שראיו הובסה 3:0 בחוץ נגד אלמריה בשבת האחרונה, במסגרת המחזור השלישי של הליגה השנייה בספרד. בעקבות ההפסד הכואב, נותרה הקבוצה מפרברי מדריד עם נקודה אחת בלבד מתוך תשע אפשריות והמתח בחדר ההלבשה החל לגאות.

שלושה ימים לאחר אותו משחק רע באלמריה, זימנה הגרלת הגביע משחק נוסף בין הקבוצות, באותה עיר ממש, כך שבראיו החליטו להישאר באזור במקום לעשות את הדרך פעם נוספת. ביום ראשון, יממה לאחר ההפסד, הגיע הפיצוץ הגדול.

במהלך האימון, המאמן חוסה רמון סנדובל לא היה מרוצה מהתפקוד של ניקולאס פדור, המכונה מיקו, והעיר לו על כך. החלוץ מוונצואלה ענה ובין השניים החל ויכוח, שבמהרה גלש להרמת ידיים ומכות, כל זאת לעיני השחקנים ההמומים. מי שנזעק להפריד בין הניצים היה קפטן הקבוצה, רוברטו טראסורס, אבל המאמן הנסער דחף אותו הצידה והתפרץ לעברו: "סתום את הפה, כי אתה קפטן מחורבן. עדיף שבמקום להגן על החבר שלך, תעמוד יותר לצד החברים לקבוצה. סתום את הפה, כי הגישה שלך ושל שחקנים אחרים פה הורידה את ראיו לליגה השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully