וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק הובסה: "ערב קשה לניר ביטון, שרדף אחרי הצל של עצמו מול ברצלונה"

הקשר הישראלי היה שותף לתבוסה הכואבת של סלטיק 7:0 בברצלונה, וכיכב בטוויטר: "הובך עם ההשחלה הגאונית של מסי בין הרגליים". המאמן ברנדן רוג'רס: "לא הפסד מביך, הם עשו את זה מול טובים מאיתנו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סלטיק ספגה אתמול (שלישי) מפלה כואבת בליגת האלופות, אחרי שהובסה 7:0 בקאמפ נואו מול ברצלונה הלוהטת. מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס בחר בסיום לשבח את ברצלונה, במקום לבקר את הקבוצה שלו. "אין בזה שום דבר מביך", אמר רוג'רס על התבוסה, "כי הם עושים את זה גם מול קבוצות טובות מאיתנו. הלילה היה אחד מהלילות האלה שאתה עובר ברמות האלה. כמובן שמבחינה מקצועית, זה אף פעם לא נעים".

עוד בנושא

ליגת האלופות חזרה: ברצלונה - סלטיק 0:7, פ.ס.ז' - ארסנל 1:1
השלישייה של ברצלונה הבריקה מול סלטיק, מסי חגג שלושער שישי בליגת האלופות ועבר את רונאלדו ופושקאש
נקמתו של ריבאלדו החדש: הערב המטורף של טליסקה בליגת האלופות
בין הצ'מפיונס ליג לצ'מפיונשיפ: האם ניר ביטון דורך במקום בסלטיק?

ניימאר שחקן ברצלונה כובש מול ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
לפחות ראה את ההצגה מקרוב. ביטון/רויטרס

ברצלונה הגיעה למשחק אחרי ההפסד הביתי המביך שלה בליגה מול אלאבס בשבת, וכששלושת הכוכבים חזרו לשתף פעולה בחלק הקדמי של הקטלאנים, לסלטיק לא הייתה תשובה. בארסה רשמה את הניצחון הכי גדולה אי פעם בליגת האלופות, כשליאו מסי כבש את השלושער השישי שלו בצ'מפיונס, לואיס סוארס כבש צמד וניימאר קינח עם שער וארבעה בישולים. "השלישייה הקדמית שלהם יכולה לעבור כמה שחקנים שהיא רוצה", אמר רוג'רס, "הם שחקנים ברמה הכי גבוהה, והוכיחו את זה הערב. אתה יכול לשים מולם כמה שחקנים שאפשר - לנו היה קו הגנה של חמישה שחקנים - אבל התנועה שלהם, המהירות, הטאץ' שלהם בכדור, זה מקשה מאוד. הם הראו איכויות גבוהות מאוד".

בפיגור 1:0 סלטיק יכלה להשוות כשקיבלה פנדל, אבל מוסא דמבלה החמיץ מהנקודה הלבנה. "אני בוחר לתת קרדיט לשוער", אמר רוג'רס על ההחמצה, "מוסא לקח אחריות, והשוער קרא את הבעיטה. זה יכול היה להיות הרגע שלנו, שהיה גורם להם להיסוס. זו הייתה נקודת מפנה במשחק".

מי שהתקשה להרשים במשחק היה הקשר הישראלי ניר ביטון, שכמו רבים וטובים אחרים גם הוא לא הצליח להתמודד עם שחקני ברצלונה וסיים ערב מתסכל מאוד. הוא הוחלף בדקה ה-76. בטוויטר צייצו שוב ושוב את ה-vine של מסי מעביר לו כדור בין הרגליים, ב"סאן" הסקוטי הוא קיבל ציון 5, כמו רוב השחקנים בקבוצה, ונכתב עליו ש"ביטון הובך עם ההשחלה הגאונית של מסי בין הרגליים, לפני שכוככ ברצלונה כמעט כבש. זו הייתה משמרת ארוכה עבור הישראלי, שמצא את עצמו רודף אחרי הצל של עצמו לאורך רוב הערב".

עבור סלטיק, אגב, זה היה המשחק ה-28 שלהם בחוץ בליגת האלופות. הם ניצחו אחד, סיימו בתיקו באחד, והפסידו ב-26. "סלטיק מתקשה מחוץ לבית כבר הרבה שנים", הודה רוג'רס, "משחקי הבית יהיו חשובים עבורנו, שם הקהל מהווה עבורנו שחקן נוסף".

עוד באותו נושא

בין הצ'מפיונס ליג לצ'מפיונשיפ: האם ניר ביטון דורך במקום בסלטיק?

לכתבה המלאה
ניר ביטון שחקן סלטיק לצד סקוט בראון מול ברצלונה. GettyImages
"משמרת ארוכה עבור הישראלי". ביטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully