וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו היסטוריה, לא יודע אם שחקני אינטר זלזלו בנו"

16.9.2016 / 18:15

הפועל באר שבע נחתה אחרי הניצחון האדיר על אינטר בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית והתקבלה בחום על ידי האוהדים בנתב"ג. בכר: "לא רצינו לאכזב את הקהל, יש לי אחלה של סגל"

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע נחתה הערב (שישי) בשדה התעופה בן גוריון אחרי ההופעה האדירה על אינטר במחזור הפתיחה של הליגה האירופית. שחקני האלופה הישראלית, הבעלים אלונה ברקת והצוות המקצועי התקבלו בחום על ידי עשרות אוהדים, שצבעו את נמל התעופה באדום אחרי המפגן המרשים בסן סירו.

אחרי הנחיתה אמר המאמן ברק בכר: "האווירה פה אומרת הרבה. עשינו היסטוריה, כל משחק שלנו באירופה זו חוויה עבור האוהדים. ראינו אותם מעודדים ושרים ברחובות של מילאנו, לא יכולנו לאכזב אותם. התעסקנו יותר במשחק, ועכשיו אנחנו קולטים מה קורה מסביב וזה מדהים. באנו ושיחקנו כמו שאנחנו יודעים, זה מבחינתי הכי חשוב. היה חשוב עבורי בתור מאמן לבוא ולשחק כמו שאנחנו יודעים, גם בסן סירו מול אינטר. שמח שזה יצא אל הפועל".

עוד בנושא:

בוזגלו: "כל שחקן אצלנו היה מגיע לרמה הגבוהה באיטליה אם היה נולד שם"
"אם הסוכן של ברק בכר יידע להוביל אותו, הוא יהיה באירופה"
מאור בוזגלו, הגרסה המושלמת: בלוג הליגה האירופית

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לא מתעסק בגישה של אינטר. ברק בכר/יוסי ציפקיס

"אחרי דבר כזה נחים יומיים ומתכוננים למשחק לא פחות קשה מול מכבי חיפה באצטדיון בחיפה", הסביר המאמן והוסיף: "אני לא מתעסק מה גדול יותר ומה פחות גדול. ברור שזה אחד המשחקנים החשובים ביותר של הקבוצה ושלי כמאמן, אבל חגגנו וממחר אנחנו חוזרים לשגרה בליגת העל. אני לא יודע אם אינטר זלזלו בנו, בחצי השני הם העלו את כל הכלים הכבדים שלהם, וזה לא עזר. אחרי סלטיק היה לנו קשה מאוד מול הפועל תל אביב, נצטרך להסיק את המסקנות ביום שני מול מכבי חיפה. זה רק משחק אחד, ניצחנו אותו אבל יש עוד שבועיים עד המשחק הבא. עד סאות'המפטון יש עוד זמן, ברור שהניצחון הזה נותן ביטחון להמשך".

לקראת מכבי חיפה הוסיף בכר: "ברור לנו שכל קבוצה מרגישה שזה אתגר גדול לנצח אותנו, זה לא קל. זו העבודה שלי ושל הצוות להרים את השחקנים אחרי הישג כזה. לא הבאנו את מיחאי קורהוט סתם, כל הזרים פתחו אתמול והוא הראה יכולות גבוהות. נעשה רוטציות, כולם ישחקו כי יש לנו אחלה סגל. יש לי עוד חוזה לשנתיים כאן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בן תורג'מן עם האוהדים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully