וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הסוכן של ברק בכר יידע להוביל אותו, הוא יהיה באירופה"

16.9.2016 / 13:31

אלישע לוי: "מקדם את הענף, הם כל הזמן משתדרגים". רוני לוי: "הגישה שלהם, הרצינות שלהם – מדהים". המאמנים הישראלים שזכו להצלחות במסגרת אירופית מפרגנים בענק להפועל באר שבע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסן סירו. GettyImages
כבשו את אירופה. שחקני הפועל באר שבע/GettyImages

במרוצת השנים הכדורגל הישראלי לא נהנה יותר מדי פעמים מנציגה שעשתה מסע מפואר במפעלים אירופאים, אך מדי כמה שנים בהחלט יש אחת כזו שמבליחה ומצליחה לרגש את כל חובבי הכדורגל הישראלי כחול לבן. המסע של מכבי חיפה בליגת האלופות עם יצחק שום. השערים של אוסטרץ' שהזניקו את הפועל תל אביב למסע אירופאי מרגש, המספרת של זהבי בשלב הבתים של ליגת האלופות, ההדחה של מכבי חיפה בשמינית גמר גביע אופ"א, שלב הבתים של מכבי תל אביב בליגת האלופות וגם המסע של אלישע לוי עם מכבי חיפה שנגמר אמנם עם אפס נקודות אבל עם הרבה כבוד. יצאנו לבדוק מה חלק מהמאמנים שהיו אחראים על אותם מסעות חושבים על מי שבהחלט יכולה לשבור שיאים חדשים.

שחקן מכבי חיפה יניב קטן חוגג שער באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד 18.9.2002. Alex Livesey, GettyImages
אז קטן, היום בוזגלו/GettyImages, Alex Livesey

אלישע לוי הצדיע: "באר שבע קבוצה חזקה ולאור הקמפיין עד עכשיו לא הופתעתי ממה שהם עשו אתמול בסן סירו. זה היה מדהים, יכולת לראות את האגרסיביות ואני חושב שזה לא מקרה. הם משתדרגים כל הזמן וזה מקדם את הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים שהקבוצות הישראליות יצליחו באירופה ושיהיה לנו ניסיון בינלאומי. שאפו לבאר שבע".

יצחק שום החמיא: "לא צריך להגיד הרבה, פשוט כל הכבוד. עשו פתיחה נהדרת ועכשיו זה תלוי בהם. זה לא עוד שלוש נקודות. במשחק אחד הכל יכול לקרות וזה לא משנה באיזה הרכב אינטר עלו. ניצחון מולם זה תמיד ניצחון גדול, ועכשיו חשוב להמשיך הלאה. בכר עבר משחק אחד ויבחנו אותו בהמשך הדרך. יש לו סוכן טוב ואם הוא יידע להוביל אותו הוא יהיה באירופה. בואו ניתן לבאר שבע את כל הכבוד שמגיע להם, אבל לא נשכח שזו רק התחלת הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן עבר הולנדי עוזר מאמן צ'לסי בודווין זנדן מול מילאן אוסטרץ הפועל תל אביב. Phil Cole, GettyImages
שחקני באר שבע יוזכרו איתו באותה נשימה? אוסטרץ' מול זנדן/GettyImages, Phil Cole

רוני לוי פרגן: "אין מה להגיד, זה מדהים. רמת המשחק שלהם, הטקטיקה שלהם, הרצינות שלהם, הגישה שלהם. המאמן שלהם עושה עבודה מדהימה וזה תענוג לראות את זה. הם מבינים בדיוק מה צריך לעשות והם יודעים את העבודה. הם לא במצב שהם צריכים עצות מהאחרים כי הם יודעים לעשות את זה מצוין בעצמם. מגיע להם רק כל הכבוד".

ניר קלינגר, שפרשן את המשחק בערוץ הספורט, שיבח: "זה משחק שנכנס לפנתיאון והוא בוודאי אחד מהמשחקים היותר גדולים של קבוצה ישראלית במפעל אירופאי. זה לא חשוב אם אינטר הייתה עם הרכב ראשון או לא, גם מנצ'סטר יונייטד שיחקה מול מכבי חיפה בהרכב חסר ואף אחד לא זוכר את זה. זה לא משנה. מבחינה טקטית זה היה מופלא. עכשיו באר שבע עם המון ביטחון בזכות המשחק הזה והם יכולים וצריכים לקבל רוח גבית מהמשחק ומהתצוגה שלהם ולנצל את זה. יהיו עוד הפסדים בקמפיין, אבל הם יכולים לשאוב בטחון להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully