וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "כל שחקן אצלנו היה מגיע לרמה הגבוהה באיטליה אם היה נולד שם"

16.9.2016 / 7:22

הקשר שהצטיין בניצחון, הסביר את העוצמה של הקבוצה: "אנחנו קבוצה מעוררת השראה לשחקנים צעירים. זה משחק היסטורי שלנו". מיגל ויטור, ששוב שמר על רשת נקייה: "ניצחון עם איכות גבוהה"

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור עם לוסיו. רויטרס
באר שבע עדיין לא ספגה איתו. מיגל ויטור/רויטרס

בהפועל באר שבע התקשו להירגע אחרי הניצחון האדיר על אינטר ושניים מהשחקנים שגרפו את מירב המחמאות היו מאור בוזגלו ומיגל ויטור, צמד הכובשים. בקבוצה שיבחו את בוזגלו שהוכיח אתמול שהוא מסוגל גם להתאים עצמו למשחקים טקטיים כשצריך. "מאור בכושר מצוין", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "הוא שחקן מהטובים שיש בכדורגל הישראלי והוא מוכיח את זה כל הזמן".

גם ויטור ממשיך לסחוט מחמאות אדירות. הבלם הפורטוגלי ממשיך להחזיק בהישג מדהים מבחינתו, כאשר מאז הגיע הקבוצה לא ספגה אף שער במשחק בו שיחק. "מיגל לא בלם לרמה הישראלית, זה בטוח", אמר אותו שחקן, "לא בטוח שהוא וגם עוד לא מעט שחקנים יהיו כאן בעונה הבאה אם נמשיך ככה".

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. AP
שער לפנתיאון. בוזגלו/AP

השניים עצמם דיברו בסיום המשחק וסיפקו גם את התובנות שלהם לגבי הניצחון.

מאור בוזגלו אמר: "אחד הדברים העוצמתיים של המועדון זה הקהל וזה לא משנה אם משחקים בחוץ או בבית. הקהל צבע את מילאנו". על השער שכבש: "אני לא מסתכל על השוער שאני בועט, אני מתרכז בבעיטה עצמה. זה מסוג הדברים שאני טוב בהם ואני רוצה להמשיך ולהשתפר. ברק גם דיבר על זה לפני המשחק ואני חושב שאם תיקח כל שחקן שנמצא אצלנו בקבוצה, אם היה גדל באיטליה ובאנגליה הוא היה מגיע לרמה הכי גבוהה במדינה שם. נולדנו כישראלים והגענו לטופ כשחקנים ישראלים אבל אין ספק שאנחנו קבוצה מעוררת השראה לשחקנים צעירים וזה כיף גדול".

בוזגלו הוסיף: "אחד הדברים החשובים בקבוצה זה שאנחנו מאמינים בעצמנו. איך שקיבלנו את אינטר רצינו לבוא לסן סירו כדי לנצח וזה משחק היסטורי שלנו".

מיגל ויטור אמר: "באנו לכאן לא בשביל הטיול, באנו לנצח ולעשות תוצאה טובה. התכוננו למשחק טוב מאוד וידענו את החולשות של היריבה. היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש במחצית הראשונה והבנו שאפשר לצאת עם תוצאה טובה. זה היה ניצחון עם איכות גבוהה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully