וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של עומרי כספי: ג'ורדן פארמר עובר לסקרמנטו

הגארד הוותיק, שאת העונה שעברה החל במכבי תל אביב וסיים בממפיס, ימשיך לשתף פעולה עם המאמן דייב ייגר ויחזק את הקו האחורי של הקינגס. ייאבק על מקום בחמישייה הראשונה

one

בווידאו: משחקו האחרון של פארמר במדי מכבי תל אביב

תחנה חדשה לג'ורדן פארמר: בארה"ב מדווחים כי הגארד חתם לעונה אחת בסקרמנטו, וישחק בעונה הבאה לצד עומרי כספי בקינגס. סקרמנטו חיפשה בשבועות האחרונים חיזוק לקו האחורי שלה, ופרמאר, ששיחק בעונה שעברה בממפיס תחת דייב ייגר בממפיס, ישתף פעולה עם המאמן גם בסקרמנטו.

עוד בנושא

מצאו את הנוסחה? ניתוח הסגל החדש של מכבי תל אביב
שאקיל אוניל, אלן אייברסון ויאו מינג נכנסו להיכל התהילה
קווין גארנט ייכנס לרשימת אגדות ה-NBA שפורשות הקיץ?

ג'ורדן פארמר עם דייב ייגר. AP
שוב ביחד. דייב ייגר עם ג'ורדן פארמר/AP

עד עתה דארן קוליסון היה הפוינט גארד הטבעי היחיד של הקינגס, כשגארט טמפל נחשב למחליפו. בעקבות זאת הקינגס לקחו סיכון כשצירפו את טיי לוסון, וכעת הם מקווים שפרמאר ישלים צוות מנוסה מאוד, בתקווה שיהיה גם יעיל. לוסון ופרמאר ייאבקו ככל הנראה על המקום בחמישייה, לנוכח העובדה שקוליסון צפוי לספוג עונש הרחקה בגלל עבירות אלימות במשפחה.

פרמאר, 29, שיחק תשע עונות ב-NBA, וזכה בשתי אליפויות עם הלייקרס ב-2009 ו-2010. ממוצעי הקריירה שלו ב-NBA הם 7.7 נקודות למשחק, 1.9 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. את העונה שעברה הוא החל במכבי תל אביב, אבל רשם יכולת מאכזבת מאוד, והקבוצה שחררה אותו, גם בגלל חוזהו הכבד. הוא שיחק בגריזליס ב-12 המשחקים האחרונים של העונה.

הקינגס טרם הודיעו רשמית על ההחתמה. הקבוצה תחל את אימוניה ב-27 בספטמבר, כשמשחקה הראשון בקדם העונה יהיה ב-4 באוקטובר מול הלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully