וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל, אלן אייברסון ויאו מינג נכנסו להיכל התהילה

הגארד של פילדלפיה גנב את ההצגה עם נאום חוצב להבות: "מודה לתיכון שלי שקיבל אותי למרות כל מה שקרה לי". על מייקל ג'ורדן: "בפעם הראשונה בחיי, אדם אנושי לא נראה לי אמיתי"

אלן אייברסון היכל התהילה. GettyImages
נאום בלתי נשכח. אלן אייברסון/GettyImages

שאקיל אוניל, אלן אייברסון, יאו מינג ושריל סוופס נכנסו הבוקר (שבת) רשמית להיכל התהילה של ה-NBA בטס חגיגי. שאקיל אוניל היה מחוייך כהרגלו, אבל מי אלן אייברסון, כוכבה האגדי של פילדלפיה גנב את ההצגה עם נאום נרגש וארוך במיוחד, כאשר בני משפחתו הנרגשים מזילים דמעה ביציע.

שאקיל אוניל היכל התהילה. רויטרס
הוא היה קול כהרגלו. שאקיל אוניל/רויטרס

"אחרי התקרית שקרתה לי בתיכון וכל מה שהיה, אני מודה להם שהם קיבלו אותי. אמא שלי נסעה לג'ורג'טאון והתחננה בפניהם לתת לי הזדמנות והם עשו את זה". אייברסון המשיך להודות לכל אנשי המפתח בקריירה שלו: "כאשר התחלתי להקשיב ללארי בראון ולביקורת המועילה שלו, למדתי עד כמה מאמן גדול הוא היה. כך הפכתי להיות MVP".

אייברסון התייחס גם לרגע שבו שיחק מול אלילו דאז מייקל ג'ורדן ואמר: "אני זוכר את הפעם הראשונה ששיחקתי נגדו. ירדתי מהפרקט והסתכלתי עליו. בפעם הראשונה בחיי, אדם אנושי לא נראה אמיתי עבורי. אני לא יודע אם מישהו ראה את המופע של דייב שאפל, אבל הוא דיבר על תקרית מסויימת כשמישהו ראה את ריק ג'יימס. גם מייקל היה נראה לי כאילו הוא לא אמיתי, זה היה נראה כאילו הוא זוהר. ישבתי לעצמי ואמרתי 'היי, זה מייקל'. לא הצלחתי להפסיק להסתכל עליו".

אחרי שסיים לפרגן לג'ורדן, אייברסון הודה גם לאלילי המוסיקה שלו: "אני רוצה להודות לביגי סמולס, לטופאק, רדמן ומייקל ג'קסון על כך שהיו נושאי המוזיקה שלי לאורך הקריירה". אחרי 22 דקות של נאום התפנה אייברסון להודות לקהל של פילדלפיה: "היחסים שלי עם הקהל של פילי היו חסרי תקדים. אני מודה לכולם על התמיכה לאורך השנים. הם המשיכו לתמוך בי לאורך השנים כמו אוהדים אמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully