וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרישה של אגדת NBA? "גארנט לא הודיע אם הוא חוזר לשחק"

בעלי מינסוטה התייחס לשאלה המרחפת מעל הפורוורד הוותיק: "מניח שנשמע ממנו בשלושת השבועות הקרובים". אם לא יפרוש הוא יפתח את עונתו ה-22 בליגה. שאקיל על קפרניק: "הייתי נוהג אחרת"

שחקן מינסוטה טימברוולבס קווין גארנט. GettyImages
יילך בדרכם של קובי ודאנקן? גארנט/GettyImages

האם ה-NBA בדרך לפרידה מכוכב ענק נוסף? אחרי שקובי בריאנט וטים דאנקן פרשו הקיץ ונפרדו מהליגה הטובה בעולם ועל רקע כניסתם של שאקיל אוניל, אלן אייברסון ויאו מינג להיכל התהילה של ה-NBA בלילה שבין שישי לשבת, נמשך חוסר הוודאות באשר לקווין גארנט, שטרם ברור אם ייקח חלק בעונה הקרובה או יחליט לתלות את הנעליים.

"קווין טרם הודיע לי אם הוא חוזר לשחק או לא", הודה בעלי מינסוטה טימברוולבס גלן טיילור, "אני יכול רק להניח שנשמע ממנו בשלושת השבועות הקרובים". הנתק של KG במהלך הקיץ הוא לא רק מקבוצתו אלא גם מהתקשורת ונותר רק לחכות ולראות אם יחל את עונתו ה-22 ב-NBA, כאשר הוא עדיין תחת חוזה של שמונה מיליון דולר לעונה. גם מאמן ונשיא הכדורסל של הקבוצה, תים תיבודו, התייחס לנושא לפני מספר ימים ואמר שהנושא בדיונים בין הפורוורד לטיילור.

גארנט הוא היחיד בתולדות הליגה שקלע לפחות 25 אלף נקודות, קטף לפחות עשרת אלפים ריבאונדים, מסר לפחות חמשת אלפים אסיסטים, חטף לפחות 1,500 פעמים ועשה לפחוץ 1,500 חסימות. הוא שיחק 38 משחקים בלבד בעונה שעברה בשל כאשר כרוני בברכו, ורשם ממוצעים של 3.2 נקודות, 3.9 ריבאונדים -1.6 אסיסטים ב-14.6 דקות. ממוצעי הקריירה שלו: 17.8 נקודות, עשרה ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ל-34.5 דקות משחק בממוצע.

עוד בנושא

שאקיל אוניל: "לא הראיתי מה אני באמת יכול לעשות במהלך הקריירה"
ניו אורלינס: ג'רו הולידיי לא יפתח את העונה בגלל גידול בראשה של אשתו ההרה

שאקיל אוניל, אליפות ארה"ב. AP
"כל אחד והדרכים שלו". שאק/AP

בנושא אחר, שאקיל אוניל התייחס לפרשת קולין קפרניק, שסירובו לעמוד במהלך ההמנון מעסיק מאוד את הספורט האמריקאי לאחרונה. "כל אחד והדרכים שלו", אמר, "לא הייתי נוהג כמוהו. הוא טוען שיש אי צדק, אבל תמיד היה אי צדק. השאלה שלי היא מה קרה עכשיו? למה לא עשית את זה לפני שנה או בשנה שלפניה?

"אנשים כמו מוחמד עלי או ביל ראסל הלכו באותו קו כל הקריירה שלהם. הוא לא יכול להראות דבר אחד ואז פתאום לשנות. אני מודע לבעיות, אבל למה לא עשית את זה כשרק נכנסת ל-NFL? אני לא מכיר אותו וזו זכותו, אבל אני לא הייתי עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully