וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט נגד בני הרצליה: "נגרם נזק שעלול לחסל לי את הקריירה"

11.9.2016 / 16:50

הרכז הוותיק, שקיבל הודעה על סיום דרכו במועדון, מאיים בתביעה בגין הפרת חוזה ודורש לחזור לאימונים. עורך דינו מכחיש כי סירב להיבדק. הקבוצה: "אין קשר בין מרבית הטענות למציאות"

שחקן בני הרצליה מורן רוט. ברני ארדוב
צפויות התפתחויות. רוט/ברני ארדוב

האם ההתקשרות בין מורן רוט לבני הרצליה תסתיים בבית המשפט? הרכז שיגר היום (ראשון) לראשי הקבוצה מכתב התראה לפני תביעה, ובו הפציר בהם להחזירו לאימונים בתוך 72 שעות בטרם יפנה לערכאות משפטיות.

במכתב, שנשלח באמצעות עורך דינו של רוט, רן קידר, למנכ"ל הקבוצה איזי צ'יניאו נטען כי מהשחקן נמנעת האפשרות להתאמן עם חבריו. "עקב עלות ההסכם של מרשי, שהינה הגבוהה בקבוצה, אינכם בוחלים מלעשות שימוש בכל אמצעי כדי להשתחרר מההסכם, לשבור את רוחו של מרשי ולדחות אותו משורות הקבוצה", נכתב בין היתר. "במניעת האפשרות להתאמן ולהתחרות, מפרה הקבוצה את התחייבויותיה כלפי מרשי באופן חמור תוך גרימת נזק אדיר שעלול להתבטא אף בחיסול הקריירה המקצועית שלו".

רוט בן ה-33 נחת בהרצליה לפני שנה, ועל פי הנאמר במכתב ההתראה חתם לשנתיים, כאשר במהלך הקיץ החולף הייתה לו אופציה לצאת מן החוזה. ב-5 בינואר השנה, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל, נפצע הרכז בקרסולו ונעדר מפעילות במשך כשלושה חודשים.

עוד בנושא

בני הרצליה: מורן רוט שוחרר מהקבוצה, ג'ף אדריאן נחת בישראל
מכבי תל אביב: קולטון אייברסון עבר את הבדיקות וימריא ליוון
מסדר כנפיים: המודל היווני של ארז אדלשטיין במכבי תל אביב

שחקן בני הרצליה מורן רוט. מגד גוזני
"לא נערכה לו כל בדיקה רפואית". רוט/מגד גוזני

גם כשחזר, הוא לא הפגין את יכולתו המוכרת ולא הצליח לשוב לרוטציה. במהלך סדרת הפלייאוף מול מכבי תל אביב שותף ל-12 דקות בלבד ולא קלע נקודה. את העונה כולה סיים עם ממוצעים של 4.6 נקודות ו-3.5 אסיסטים ב-17.4 דקות למשחק.

לפני כשבועיים, ב-29 באוגוסט, הודיעה הרצליה לרוט כי ההסכם עימו לעונה הקרובה מבוטל וכי הוא משוחרר מהקבוצה. במכתב של עו"ד קידר נטען כי ראשי המועדון מאשימים את הרכז בכך שסירב לעבור בדיקות רפואיות, וכאן הוא חשף מה התנהל, לכאורה, מאחורי הקלעים.

"מרשי הינו כשיר לחלוטין ואוחז בידיו חוות דעת עדכניות של אורתופד נבחרת ישראל ושל פיזיותרפיסט מוביל, לפיהן הינו כשיר לחלוטין", טען קידר. "עם חזרתו מפציעה בקרסול, לא נערכה לו כל בדיקה רפואית. הקבוצה התבססה על הרשאתו של רופא הקבוצה המתיר למרשי לחזור למשחק פעיל, ללא כל בדיקה רפואית. שחקנים אחרים בקבוצה, אשר עברו פציעות (אף חמורות ממרשי) לא נדרשו לכל בדיקה רפואית בפתח עונת משחקים זו, והם הורשו להתאמן באופן סדיר בקבוצה.

"מרשי נדרש על ידיכם, ואף נעתר (למרות שככל הידוע לו שחקנים אחרים בקבוצה לא נדרשו לכך) וחתם על מסמך 'ויתור על סודיות רפואית'. מרשי הופנה על ידיכם לרופא אשר ממומן על ידי הקבוצה ואשר התבטא באופן הברור לכל כי קיבל הנחיות שלא להכשיר את מרשי".


תגובת בני הרצליה: "אין קשר בין מרבית הטענות שנטענו במכתב לבין המציאות, והשתלשלות העניינים בכל הקשור בהתקשרות של הקבוצה ומורן רוט שונה לחלוטין ממה שהוצג. מכיוון שעיקר עניינם של השחקן וארגון השחקנים הוא לתקשורת ולעימות המשפטי אנו נגיב בבוא העת ובמקום המיועד לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully