וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מורן רוט שוחרר מהקבוצה, ג'ף אדריאן נחת בישראל

31.8.2016 / 15:34

הרכז הוותיק (33) שוחרר מהסגל של הקבוצה מהשרון חודש לפני תחילת העונה לאחר עונה מאכזבת, ומוצא את עצמו במצב בעייתי בשוק השחקנים. הפורוורד המבטיח: "אם נהיה נחושים כקבוצה, ננצח"

שחקן בני הרצליה מורן רוט. מגד גוזני
לאן עכשיו? רוט/מגד גוזני

בני הרצליה הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של מורן רוט מסגל הקבוצה. רוט חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים בהרצליה, אך סבל ממספר פציעות שהאטו לו את העונה, וגם כשחזר לכשירות לקראת סיום העונה לא קיבל דקות מהמאמן מיקי גורקה. לאורך כל הקיץ שרר מתח בין רוט לקבוצה שרצתה לשחררו, כשהשחקן מתעקש על עמידה בתנאי חוזהו, ולאחרונה התקבלה ההחלטה בקבוצה לשחררו. השחרור מגיע בזמן לא נוח לרוט בן ה-33, כשכל הקבוצות בליגה כבר סגרו את הסגלים הישראלים שלהם, ומספר רכזים בכירים עדיין נמצאים בשוק ביניהם יובל נעימי ועודד ברנדווין, ולא ברור מי תבחר בשלב הזה לקלוט אותו.

מקורביו של השחקן טענו כי הרצליה הפרה את החוזה באופן חד צדדי ואם זה לא ימצא קבוצה תיאלץ הרצליה לשלם לו את מלוא שכרו שמוערך ביותר מ-100 אלף דולר לעונה.

בינתיים בהרצליה קיבלו היום בנתב"ג את הזר ג'ף אדריאן, שנחשב לשחקן החיזוק הנוצץ ביותר של המועדון. עשרות אוהדי הקבוצה הגיעו לנתב"ג כדי להראות לשחקן את אהבתם. "זו הייתה קבלת פנים מאוד מרגשת ומאוד הופתעתי", אמר אדריאן עם נחיתתו. כשנשאל לגבי הציפיות שלו מהעונה הקרובה השיב: "אנחנו חייבים לעבוד קשה העונה. אפשר לנצח כל משחק נתון. אם נהיה נחושים כקבוצה, אנחנו ננצח".

אדריאן (30, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת קונטיקט היוקרתית משנת 2009 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה השנייה בספרד לפני שהגיע ל-NBA לגולדן סטייט בה שיחק 23 משחקים בעונת 2010/11. את העונה שלאחר מכן פתח בבנטון טרוויזו בשל השביתה, חזר לתקופה קצרה ליוסטון רוקטס אך שוחרר ועבר לליגת הפיתוח. הפריצה לשו ב-NBA הגיעה בעונת 2012/13 במדי שארלוט, בה שיחק 52 משחקים ורשם 4 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק.

שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. בני הרצליה, אתר רשמי
"התרגשתי והופתעתי". אדריאן בנתב"ג/אתר רשמי, בני הרצליה

את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדי הבובקאטס, אך נשלח בטרייד למילווקי וסיים נהדר את העונה עם 10.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים במדי הבאקס. ההצלחה הובילה אותו לחוזה ביוסטון, ממנו שוחרר לפני תחילת העונה, ומשם עבר למינסוטה, אך גם ממנה שוחרר בינואר 2015. הפורוורד עבר בשלב זה לגואנדונג הסינית בה שיחק למשך חודש וחצי לפני שהוצא מהסגל לטובת עמנואל מודיאיי. מאז לא שיחק במסגרת רשמית, כשבעונה שעברה שוחרר מהמחנה של ניו אורלינס לפני תחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully