וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יצאה לאתונה, אדלשטיין: "להצהיר הצהרות זה לא רציני"

11.9.2016 / 18:29

צפו בקבוצה המסקרנת של אדלשטיין יוצאת לטורניר ההכנה היוקרתי בהשתתפות פנאתינייקוס וברצלונה. המאמן: "המטרה לחזור טובים יותר. מקווים שתהיה שנה נקייה מפציעות". קולטון אייברסון עבר את הבדיקות ויצא עם חבריו

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב המתחדשת המריאה הערב (ראשון) לאתונה, שם תערוך הקבוצה המסקרנת של ארז אדלשטיין מחנה אימונים ושלושה משחקי הכנה. מחר יקיימו הצהובים את משחקם הראשון בהכנה לעונת 2016/2017 כשיפגשו את א.א.ק אתונה. בסוף השבוע ישתתפו בטורניר הנוצץ לכבוד פרישתו של דימיטריס דיאמנטידיס, כשבשישי יפגשו את המארחת פנאתינייקוס, ובשבת את ברצלונה.

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
מקווים שהכל תחבר. מכבי תל אביב החדשה/יוסי ציפקיס

אדלשטיין: "המטרות של הנסיעה הן לחזור ממנה הרבה יותר טובים מאשר יצאנו. זה שלב בהכנה של תחילת העונה. זה קצת שונה כי לא מדובר במחנה אימון רגיל בסלובניה שאתה משלב מסע משחקים כמו שבמכבי תל אביב נעשה בשנים האחרונות בצרפת ובגרמניה. יש כאן שילוב. היו שתי הזדמנות לטורנירים מאוד מכובדים שזו חובה עלינו לנצל את הזכות להשתתף בהם. הצלחנו למצוא משחק מול א.א.ק אתונה. לבוא ולהצהיר הצהרות זה לא רציני, צ'אנס יש לכולם. האימונים אינטנסייבים. אנחנו מקווים שתהיה שנה נקייה מפציעות, בלי קשר אליי, זו המסקנה מהשנתיים האחרונות. הכדורסל היום הרבה יותר אינטנסיבי, יותר פיזי ואתה מבין שאתה חייב סגל רחב ועמוק כמו שאר הקבוצות ביורוליג".

מאיק צירבס: "כולנו צומחים ביחד כקבוצה בתקופה הזו. מחוץ למגרש אפשר לראות שכולנו בקשר טוב, אנחנו נשתמש בטורנירים האלה כדי להתקרב הרבה יותר, לעבוד קשה ולהתחבר. אני לא יודע מה מסוכן בלשחק מול קבוצות חזקות, אם נפסיד אז הפסדנו בהכנה. זה מושלם עבורנו, אלו הקבוצות שאנחנו נפגוש ביורוליג ואם אנחנו רוצים להיות מוכנים אז אנחנו צריכים לשחק מולן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב דיג'יי סילי. יוסי ציפקיס
סילי/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד. יוסי ציפקיס
ראד/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב מאיק צירבס, עוזר מאמן ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
צירבס וליובין/יוסי ציפקיס
יוסי ציפקיס

הרכש החדש של מכבי תל אביב קולטון אייברסון עבר היום (ראשון) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, ילבש את הגופיה מספר 24 והמריא עם חבריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. אייברסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, לקראת הטורניר האירופי הראשון של העונה, הצטייד צוות האימון של מכבי בראשות ארז אדלשטיין בחליפות חדשות . בעלי החברה,הגיע לאימון ולקח מידות מאדלשטיין ומעוזריו רמי הדר וליאור ליובין לקראת העונה האירופית שבפתח.

עוד בנושא:

עכשיו זה רשמי: קולטון אייברסון חתם לעונה במכבי תל אביב

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב מודד חליפה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ארז אדלשטיין מודד חליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
ארז אדלשטיין עם אנשי מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ארז אדלשטיין עם אנשי מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully