וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי לשחקנים: "תהיו גאים". נאתכו כעס, גרשון: "מאכזב שלא פתחתי"

6.9.2016 / 8:30

המאמן עודד את שחקניו, בנבחרת טענו: "חוץ מבוסניה, מתי הקהל נהנה כך אצל גוטמן". לצד המחמאות, יש גם בעיות: קשר צסק"א מרגיש שמעמדו נפגע ובלם גנט ראה את טיבי פותח. הרייטינג למשחק בערוץ 1: 17.4 אחוז

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל חלמו להשיג אתמול (שני) תוצאה סנסציונית במשחק מול איטליה ובחלקים מהמשחק השחקנים של אלישע לוי לא היו רחוקים מלהשוות את התוצאה, אבל כמו תמיד במשחקים מהסוג הזה, ידם של האיטלקים הייתה על העליונה והם ניצחו 1:3, בעוד ישראל, כמעט כהרגלה, נותרה עם המחמאות. לוי נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אתם יכולים להיות גאים על הדרך, פחות על התוצאה. ניפגש בהכנה הבאה, בעוד כחודש".

בנבחרת ציינו לטובה את ניהול המשחק של אלישע לוי והיכולת של טל בן חיים, בירם כיאל וגם, למרות שלא כבש, תומר חמד. "להוציא את המשחק מול בוסניה, שהגיעה לכאן בהרכב חסר, מתי בפעם האחרונה הקהל נהנה ככה בשני הקמפיינים הקודמים אצל גוטמן, בטח אחרי הפסד?", אמר גורם בהתאחדות.

דודו גורש, שספג שלושה שערים, זכה מנגד למחמאות על העצירה הנפלאה שלו במחצית השנייה. בסיום, הוא ומאמן השוערים ניר דוידוביץ' ניגשו לבופון כדי להחליף חולצה. גורש זכה בה והסביר: "לדוידוביץ' כבר יש אחת, אז לקחתי". שוער באר שבע צפוי לפתוח גם במקדוניה. מי שספגו ביקורת על מעורבתם בשני השערים הראשונים היו בן ביטון וניר ביטון, כאשר לא ברור אם ואיך היכולת אתמול תשפיע על צמד המשחקים באוקטובר, אז תשחק ישראל במקדוניה ולאחר מכן, בבית מול ליכטנשטיין.

שחקני הנבחרת סיכמו עם ראשי המשלחת כי יקבלו דמי כיס של 50 יורו למשחק חוץ, בעוד נושא המענקים לא נסגר ונראה כי איש משחקני הנבחרת גם לא ממש ממהר לסגור אותו, לאור הסיכויים הנמוכים להעפיל לשלב הבא.

עוד בנושא:

אין סיכוי לעלות, יש סיכוי לבלות: אורן יוסיפוביץ בטור סיכום למשחק
בופון הודה: "ישראל הפתיעה אותנו עם הגישה ההתקפית שלה"
השער של בן חיים כבש את הרשת: באיטליה החמיאו, באנגליה התבלבלו
אפקט איטליה: מכבי ת"א לא תעמוד בדרכו של בן חיים לאירופה
אלישע לוי: "בחיים שלי לא ראיתי את איטליה מתגוננת בצורה כזו"
כמה בן חיים קיבל, וכמה וראטי? גיליון הציונים של ישראל ואיטליה
מעקב אלישע לוי: מסתבר שאלישע לוי נשאר אלישע לוי
נשארנו עם ההחמצה, והתמונות: קבלו אלבום למזכרת מההפסד

אלישע לוי עם בירם כיאל. ברני ארדוב
גאה בשחקנים. לוי עם כיאל/ברני ארדוב

לצד מחמאות כאלה ואחרות לחלק מהשחקנים, היו בנבחרת גם דברים פחות נעימים אתמול ולוי יצטרך להתמודד איתם. כפי שפורסם כאן אתמול, רמי גרשון סיפר לשחקנים בנבחרת כי הוא מאוכזב מאוד מההחלטה לספסל אותו. אתמול לאחר המשחק הוא אמר לוואלה! ספורט: "לא אשקר, הייתי מאוכזב ומופתע שלא פתחתי. אני אעשה את המקסימום כדי להוכיח דרך הקבוצה שאני ראוי לשחק".

"מליכטנשטיין ברור שהמטרה לקחת נקודות. מקדוניה היא לא נבחרת של פראיירים", אמר גרשון לקראת צמד המשחקים באוקטובר. "יהיה מאוד קשה. בטח בחוץ. יש לי חברים שמשחקים שם. אנחנו מאוכזבים להפסיד, אבל מעודדים מהדרך. זה ייתן לנו ביטחון להמשך. לא ראו הרבה רגעים שבהם ראו הבדלים. הקהל היה בטירוף ולחצנו, מאכזב שלא השוונו".

שחקן נוסף שמעמדו נפגע ושחקנים העידו כי הוא נראה כעוס לאחר ההתמודדות היה ביברס נאתכו. "כשגולסה תורגל לפניו, הוא חשב שזה בגלל השיטה. כשגולסה נפצע, אלישע בדק את אופציית קהת ואז בחר בייני. לרגע הוא לא נספר", הסביר שחקן בנבחרת. לוי דווקא בונה על נאתכו להמשך הקמפיין, אבל לא בטוח שכשחקן הרכב. גולסה וכיאל, אותם אימן לוי בחיפה, נחשבים לשחקנים אהובים על המאמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טל בן חיים עם מרקו וראטי. יוסי ציפקיס
שער שלא רואים כל יום. בן חיים עם וראטי/יוסי ציפקיס

"השער של בן חיים הוא שער שלא רואים כל יום, במיוחד לא מול שוער כזה. טל שוב הוכיח איזה שחקן הוא", אמר תומר חמד על שחקנה של מכבי תל אביב והוסיף, "לא היה קל מול הגנת יובנטוס, זאת שלישייה מהטובות בעולם. ניסיתי לעזור לנבחרת להגיע למצבים ולעבור מההגנה להתקפה. הם ניצלו כל מצב שהיה להם. לא סתם גם נבחרות אחרות הרגישו כמונו, האיטלקים טובים בת'כלס. בפעם הבאה נצטרך להוציא נקודות. זה נתן הרגשה טובה, שאנחנו לא רק מגיעים כדי להתגונן. כולם יודעים כמה קשה הבית הזה, אנחנו רוצים לצאת מהמוקדמות בהרגשה שעשינו את המקסימום, גם אם לא נעלה".

רועי קהת הוסיף: "אני מקווה שבפעמים הבאות הבעיטות של ייכנסו פנימה. ההגנה האיטלקית היא המפורסמת בעולם, הם עומדים מצוין אבל הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד איתם. יש תחושת אכזבה קטנה".

* המשחק בערוץ 1 הניב רייטינג ממוצע של 17.4 אחוז ופיק צפייה של 19.7 אחוז (בשעה 23:28). במשחק צפו בממוצע 539 אלף צופים, מספר הצופים שנחשף למשחק בערוץ הראשון וב-HD עומד על 834 אלף. במשחק נמדד נתח צפייה (share) של 30 אחוז. המשדר לסיכום המשחק בהגשתה של שרון פרי עם 9.8 אחוז, המשדר המקדים למשחק עם 8.2 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully