וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיכאילו ריסטיץ' לא יגיע למכבי תל אביב, יישאר בכוכב האדום

6.9.2016 / 17:33

בסרביה טוענים שקבוצת הפאר החליטה לדחות את הצעת הצהובים, המגן השמאלי יחתום לשלוש שנים נוספות ויקבל את סרט הקפטן. מצוקת בלמים לקראת בית"ר, טיבי ופיליפנקה פצועים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בסרביה מדווחים היום (שלישי) כי הכוכב האדום בלגרד סירבה להצעת מכבי תל אביב בנוגע למיכאילו ריסטיץ', שיישאר במולדתו ויקבל את סרט הקפטן של הקבוצה. הצהובים הציעו 2 מיליון יורו עבור המגן השמאלי בן ה-20, כך על פי דיווחים, אולם הכוכב דחתה את ההצעה. "הוא יישאר, יחתום לשלוש שנים ויקבל את סרט הקפטן. הוא ינהיג את הקבוצה", אמר המנהל המקצועי של המועדון זבזדן טרזיץ'.

במכבי תל אביב נותרו מודאגים בסיום המשחק של נבחרת ישראל מול איטליה מפציעותיהם של הבלם איתן טיבי והקשר טל בן חיים, שביקשו להתחלף במהלך ההתמודדות.

טיבי סבל מהתכווצות בשריר המפשעה ואילו בן חיים הרגיש כאבים בשריר ברגלו, כאשר מיד עם תום המשחק, יצרו במועדון קשר עם השניים על מנת להבין עד כמה הפציעות שלהם חמורות והם יגיעו כבר היום (שלישי) לקרית שלם, על מנת לקבל טיפול מהצוות הרפואי של הצהובים, שגם יקבע מי מהשחקנים זקוק לצילום לקביעת חומרת פציעתו. ההערכה הראשונית בקרב אנשי המועדון היא כי גם אם טיבי ו/או בן חיים ייאלצו להיעדר לתקופה מסוימת, זו לא תהיה תקופה ממושכת.

עוד בנושא:

דיווח: מכבי תל אביב תרכוש את מיכאילו ריסטיץ' ב-2.2 מיליון יורו

איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל מול ג'אקומו בונבבטורה שחקן נבחרת איטליה. ברני ארדוב
מי ישחק בהגנה? טיבי/ברני ארדוב

בעקבות כך, מכבי תל אביב עשויה להיתקל במצוקת בלמים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הקרוב. בקבוצה ממתינים לצילום האולטרהסאונד אליו נשלח טיבי, על מנת לברר האם הוא מתח או קרע את שרירי המפשעה.

גם הבלם יגור פיליפנקה חזר פצוע מנבחרת בלארוס, ואתמול ערך רק אימון ריצה קל מאחר שהוא סובל מפציעה בשרירי התאומים. פיליפנקה שיחק במדי בלארוס לפני שבוע במשחק נורבגיה, נכנס במחצית השנייה והוחלף אחרי 29 דקות. במקרה שהשניים לא ישחקו, ייתכן מאוד שלטל בן חיים יצורף עומרי בן הרוש (או דור פרץ) למרכז ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
שער גדול ופציעה מרגיזה. בן חיים/יוסי ציפקיס

בקבוצה שיבחו את השער הנאה של בן חיים מול בופון: "הוא שחקן ההתקפה הכי חשוב שלנו העונה. אי אפשר היה לתת לו לעזוב לגרנאדה", אמר גורם במכבי תל אביב. יחד עם זאת, במועדון הבהירו אמש שלבן חיים ניתנה הבטחה כי בקיץ הבא הם לא יעמדו בדרכו, אם תהיה לו הצעה דומה לזו שהייתה הקיץ מספרד: "לא יהיה הוגן למנוע מטל להגשים חלום ולשחק בליגה בכירה באירופה. אחרי שהקיץ הקבוצה סירבה למכור אותו, בקיץ הבא, כשהוא יהיה בן 28, המועדון לא יעמוד בדרכו", הבהירו במכבי תל אביב, שם ימשיכו היום במגעים מול הכוכב האדום בלגרד במטרה לסיים את רכישת המגן השמאלי מיכאילו ריסטיץ'.

* יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, דונדאק, ניצחה 0:1 את סילגו רוברס במסגרת הליגה האירית. דייויד מקמילן כבש את שער הניצחון והעלה את מאזנה של הראשונה בטבלה ל-55 נקודות מ-23 משחקים.


עדכון ראשון: 6:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully