וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון לבן חיים: "אני זה שצריך לבקש ממך את החולצה אחרי גול כזה"

החלוץ ניגש לשוער במנהרת השחקנים וביקש את חולצתו, האיטלקי הגיב בצורה מרגשת. באיטליה פרגנו: "זה שער שגורם לאנשים להגיע למגרשים". גם באנגליה החמיאו והתבלבלו עם בן חיים הבלם

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נכון, נבחרת ישראל הפסידה אתמול (שני) 3:1 לאיטליה, שחוץ מכמה דקות במחצית השנייה לא ממש התקשתה באצטדיון בחיפה. אלא שעם כל הכבוד לניצחון של האזורי, בתום המשחק הזה, ולמעשה, כבר במהלכו, התמלאה הרשת במחמאות לשער האדיר של טל בן חיים, שהקפיץ באמנות מעל ג'אנלואיג'י בופון הגדול וצימק עבור השחקנים בכחול בדקה ה-35.

אפילו בופון נותר מופתע מהביצוע ובסיום, נרשם במנהרת השחקנים רגע מיוחד בינו לבין חלוץ מכבי תל אביב. על פי הדיווח של רשת "RAI" האיטלקית, בן חיים ניגש לבופון ושאל האם הוא יכול לקבל את החולצה שלו כמזכרת. שוער יובנטוס השיב: "אני זה שצריך לבקש את החולצה שלך, אחרי השער היפהפה הזה שכבשת מולי".

"זה שער שגורם לאנשים להגיע למגרשים", פרגנו בסיקור המשחק ב"גאזטה דלו ספורט".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של טל בן חיים לאירופה
בופון הודה: "ישראל הפתיעה אותנו עם הגישה ההתקפית שלה"
אלישע לוי: "בחיים שלי לא ראיתי את איטליה מתגוננת בצורה כזו"
אורן יוסיפוביץ בטור סיכום למשחק: אין סיכוי לעלות, יש סיכוי לבלות
כמה בן חיים קיבל, וכמה וראטי? גיליון הציונים של ישראל ואיטליה

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל מול ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה. יוסי ציפקיס
שער שבן חיים לא ישכח, אולי גם בופון/יוסי ציפקיס

גם ברחבי היבשת לא התעלמו מהביצוע: "להקפיץ מעל ג'יג'י בופון? טל בן חיים (לא. לא הטל בן חיים הזה) גרם לזה להראות קליל", החמיאו ב"סקיי ספורטס". ב"מטרו ספורט" הוסיפו טעות משעשעת: "בופון נותר המום מול הצ'יפ המדהים של אחיו של שחקן צ'לסי לשעבר". בכלל, רבים ברחבי הרשת טעו לחשוב כי מדובר באקס הבלוז: "לא להאמין שהוא בכזה כושר וכובש כאלה שערים", כתב אחד הגולשים.

ב-ESPN הלכו על טיזר: "להקפיץ ממרחק מעל בופון...". ב"וואן פוטבול" נכתב: "מאוד אמיץ לנסות דבר כזה מול בופון". אפילו בחשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת איטליה הודו: "זו הייתה הקפצה מבריקה".

בספרד פרגנו: "כל מה שנותר לבופון זה למחוא כפיים לביצוע הזה". בחשבון הטוויטר של אופ"א המוקדש למוקדמות הוסיפו: "הצ'יפ הזה היה ביצוע פשוט קסום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully