וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "ישראל הפתיעה אותנו עם הגישה ההתקפית שלה"

שוער איטליה סיכם את הניצחון 1:3 בחיפה, המאמן ונטורה הוסיף: "ישראל כבשה שער מדהים, לא היה לנו פשוט במחצית השנייה". צ'ירו אימובילה: "המאמן חזה שאבקיע באימון הבוקר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בנבחרת איטליה נרשמה שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון 1:3 על נבחרת ישראל בחיפה, במשחק הראשון של שתיהן במוקדמות מונדיאל 2018. האזורי שיחקו ב-10 שחקנים במשך 35 דקות ונדחקו לאחור מול לחץ ישראלי, אך לבסוף יצאו כשידם על העליונה. השוער ג'אנלואיג'י בופון, שרשם הופעה 163 במדי איטליה, הודה בסיום ש"ישראל הפתיעה אותנו עם הגישה ההתקפית שלה. היא נבחרת טובה".

"פתחנו טוב במחצית הראשונה ושלטנו בכדור", אמר ג'אמפיירו ונטורה, שבדומה לאלישע לוי, רשם הופעת בכורה על הקווים במשחק רשמי של נבחרתו. "יכולנו לכבוש יותר וספגנו מהבעיטה היחידה לכיוון השער שלנו. היה גול מדהים. המשחק יכול היה להיגמר בתבוסה. היה לא פשוט במחצית השנייה והיו לנו עשר דקות קשות אחרי ההרחקה. זה יכול היה להסתיים בצורה אחרת. השתפרנו מאז המשחק נגד צרפת בשבוע האחרון. ברבע השעה האחרונה הנבחרת שלנו הראתה מה היא יודעת ועמדנו טוב על המגרש".

מאמן נבחרת איטליה הוסיף: "הגול של ישראל היה גדול, אבל הוא הגיע מטעות שלנו. המשחק התנהל רוב הזמן בקצב שרצינו. אני לא סופר כמות מצבים או בעיטות לשער, אלא מסתכל על המשחק כולו וברובו היינו בסדר. לא היה לנו משחק קל, אף משחק לא קל ברמות האלה. אני מקווה שבמשחק מול ספרד נהיה בכושר טוב יותר מבחינה פיזית ושנשחק טוב יותר מהערב".

עוד בנושא:

ישראל הפסידה לאיטליה 3:1 במוקדמות המונדיאל
אלישע לוי: "בחיים שלי לא ראיתי את איטליה מתגוננת בצורה כזו"
ישראל - איטליה: הציונים
אלישע לוי נשאר אלישע לוי: מעקב אחר המאמן הלאומי מול איטליה

אנטוניו קנדרבה שחקן נבחרת איטליה מול אופיר דוידזאדה שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"אני בטוח שמול ספרד נשחק הרבה יותר טוב". קנדרבה/ברני ארדוב

צ'ירו אימובילה הוסיף: "הבוקר המאמן אמר לי שהייתי טוב באימון ושאבקיע, הוא חזה את זה. אני שמח מאוד. יש בינינו הבנה גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית. אני חייב לו הרבה. יש לנו בית קשה ובסופו של דבר רק שתי קבוצות עולות לשלב הבא. המשחקים בחוץ יכולים להיות קשים, אך הערב הצלחנו להשיג את מלוא הנקודות. האוהדים צריכים להמשיך לעודד אותנו כמו שהם עשו במהלך היורו וניתן את הכל כדי להגיע למונדיאל. זה כבוד ללבוש את החולצה של נבחרת איטליה".

אנטוניו קנדרבה: "כולנו יודעים שמשחקים בנבחרת נמשכים עד הדקה ה-90. השער הצליח לגרום לנו לבעיות, אך אך הצלחנו להתגבר על זה, עבדנו ביחד עד הסוף. התקשנו כאשר היינו בעשרה שחקנים ואנחנו גם לא בכושר מלא, אך אני בטוח שמול ספרד נשחק הרבה יותר טוב. המשחק היה בשליטתנו ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד לפי הרעיונות של המאמן. יש לנו תשוקה לשחק יחד ולייצג את איטליה, עכשיו נצטרך להתמקד במשחקים הבאים".

הקשר שחזר מפציעה הוסיף: "סבלתי שלא הייתי יכול לעזור לנבחרת כשהייתי פצוע. הדברים האלו יכולים לקרות, אך הערב כולם היו מאוחדים וידענו שאנחנו חייבים להשיג את מלוא הנקודות. אסור לנו לחשוב על הסיכונים ועל מה שייקרה בסוף הקמפיין, אנחנו יודעים שכל המשחקים יהיו קשים, אך עם הקרבה ועבודה קשה, נוכל לעשות בעיות לכל שאר הנבחרות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איטליה חוגגת/ברני ארדוב

עוד בנושא

אפס נקודות, אבל שתי חולצות. אצילי, טיבי וגולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully