וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים 74:80 גברה על קזרטה

סגנית האלופה התאוששה מההפסד לדינמו ססארי ורשמה ניצחון ראשון במחנה האימונים באיטליה אחרי פיגור מוקדם. ג'רלס סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות, שון ג'ונס הוסיף 14. רק 3 לסטודמאייר

- ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ניצחון ראשון העונה? אליהו/קובי אליהו

הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) את הניצחון הראשון שלה במחנה האימונים באיטליה עם 74:80 על קזרטה. התצוגה המשופרת של סגנית האלופה הגיעה אחרי ה-88:85 אמש מול דינמו ססארי. האדומים, ששינו את פנים משמעותית בקיץ, שילבו את מרבית השחקנים החדשים: ג'רום דייסון, טרנס קינסי, קרטיס ג'רלס וכמובן אמארה סטודמאייר.

הפתיחה של קזרטה הייתה נהדרת ועם ניצול איכותי של הרפיון ההגנתי של הפועל ירושלים היא עלתה ליתרון מבטיח. סימונה פיאניג'אני העלה את רפי מנקו ושון ג'ונס (14 נקודות) והם הובילו את האדומים לריצת 0:10. משם היכולת של ירושלים באה לידי ביטוי וגם משחק ההתקפה שטף בצורה טובה יותר.

ג'ונס, ליאור אליהו, בר טימור וג'רלס (18 נקודות) לקחו אחריות וגם העניקו לה יתרון ראשון - 26:27 ברבע השני. הרבע השלישי המשיך את המומנטום של ירושלים והיא רק הגדילה את הפער עם שליטה מרשימה של ג'ונס. דווקא סטודמאייר (שסיים עם שלוש נקודות בלבד ב-18 דקות) - נשמר על הספסל של המאמן האיטלקי במרבית הדקות במחצית השנייה. ירושלים הצליחה להסתדר ללא הכוכב הגדול כאשר אל הסגל יצטרף מחר הקפטן, יותם הלפרין. ביום רביעי תפגוש ירושלים את ברשיה למשחק ראווה לכבוד חזרתה של הקבוצה האיטלקית לליגה הבכירה.

עוד בנושא:

הכנה: הפועל ירושלים הפסידה 88:85 לדינמו ססארי
מכבי תל אביב: אנתוני פארקר ייכנס להיכל התהילה של הקבוצה ב-4/10
מכבי אשדוד: נמרוד טישמן ייעדר לפחות חודשיים, נאור שרון הוחזר לסגל
רביב לימונד פצוע, ההערכה היא כי ייעדר שלושה-ארבעה שבועות

מהלך המשחק

האדומים פתחו בצורה רעה בהתקפה וקלעו רק נקודה אחת, לעומת שבע של האיטלקים בתחילת הרבע. ליאור אליהו הצליח להחזיר את הפועל ירושלים לעניינים עם שני סלים קלים וכניסה של רפי מנקו ושון ג'ונס הובילו אותם לריצת 0:10 והחזירה אותם לעניינים, ועד סיום הרבע הראשון סגנית האלופה קבעה 20:20. ארבע דקות למחצית ירושלים הצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק - 26:27. ג'ונס המשיך את המומנטום ברבע השני ועם הצמד: בר טימור וקרטיס ג'רלס הובילו אותה ליתרון מבטיח לפני המחצית 36:40. היכולת הטובה האדומים מהבירה נמשכה במחצית השנייה כאשר ג'ונס המשיך לשלוט בצבע, ועד סיום הרבע התוצאה הייתה 59:65 לירושלים. ללא אמארה, שנשמר ברבע השלישי, קזרטה הצליחה לצמק את הפער ולהפוך את המפגש לצמוד רק לקראת סיום הרבע, ולבסוף נעלה את המפגש בניצחון 74:80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully