וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד פצוע, ההערכה היא כי ייעדר שלושה-ארבעה שבועות

4.9.2016 / 12:01

כוכב הפועל תל אביב סובל מפגיעה בקרסול ועלול להחמיץ את מחזור פתיחת העונה, אך במועדון מאמינים כי לא הרבה יותר מזה. האדומים ייפגשו את עירוני נהריה למשחק אימון ראשון לעונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גארד הפועל תל אביב רביב לימונד סובל מפציעה בקרסול שמציקה לו מזה תקופה ארוכה. השחקן שפתח את האימונים עם האדומים עבר בסוף השבוע בדיקת MRI, אשר הפענוח הראשוני שלה הראה כי השחקן עשוי להיעדר לתקופה ממושכת בשל שחיקה בקרסול. היום (ראשון) קיבלו האדומים מסר מרגיע, שקבע כי לימונד יוכל לחזור לאימונים ראשוניים שלושה-ארבעה שבועות וייתכן כי הוא יהיה מוכן לתחילת העונה, אך עלול להחמיץ את המחזור הראשון. בכל מקרה, את גביע ווינר וההכנה לעונה ייאלץ כוכב הקבוצה להחמיץ.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יהיה כשיר בזמן? לימונד/ברני ארדוב

לימונד (32, 1.91) פותח את עונתו הרביעית במדים האדומים אחרי קריירה ארוכה בה נדד בין לא מעט מועדונים. הוא הספיק לעבור בין עירוני רמת גן, הפועל ירושלים, לה מאן הצרפתית, עירוני נהריה, מכבי תל אביב, אליצור אשקלון, קדנציה שנייה בירושלים, לפני שהגיע להפועל תל אביב בעונת 2013/14. עונת השיא שלו הייתה עונת 2013/14 כשרשם 18.8 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק. אחרי עונה שנייה פחות טובה השתדרג אשתקד ל-16.8 נקודות, 4.6 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

בהפועל ייערכו הערב משחק אימון ראשון כשיפגשו את עירוני נהריה המסקרנת. הקבוצה של שרון אברהמי כוללת מלבד לימונד גם את הישראלים תמיר בלאט, מתן נאור, תומר גינת, דניאל איידן, צוף בן משה, אור לאומי ויונתן רבינוביץ', לצד הזרים אלאנדו טאקר, דרל וויליאמס, ריצ'רד האוול ואדריאן בנקס, כששני האחרונים נמצאים בתהליכים של קבלת אזרחות ישראלית שתוכל לעזור לקבוצה בגיוס שחקן זר נוסף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully