וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: נמרוד טישמן ייעדר לפחות חודשיים, נאור שרון הוחזר לסגל

4.9.2016 / 10:04

זעזוע ראשון בקבוצה של מאיר טפירו: הרכז שהגיע ממכבי קרית גת סובל מפציעה בברכו ויפספס את פתיחת העונה. נאור שרון, שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה, יתפוס את מקומו. במועדון ממשיכים לחפש אחר זר רביעי

one

מכבי אשדוד/באר טוביה מתאמנת מזה כשבוע תחת שרביטו של המאמן החדש מאיר טפירו, ובינתיים כבר ספגה הקבוצה מעיר הנמל מהלומה ראשונה. הגארד נמרוד טישמן, שהגיע עם טפירו ממכבי קרית גת, סובל מפציעה בברכו שבעקבותיה ייעדר לפחות כחודשיים מפעילות. מי שיתפוס את מקומו של טישמן בסגל הוא נאור שרון, שחתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים באשדוד, אך לא היה בתוכניות. לאחר שלא מצא קבוצה, ובעקבות הפציעה של טישמן, הוחזר שרון לרוטציה של טפירו, וילחם על דקות משחק ביחד עם יפתח זיו.

בעונה שעברה טישמן (25, 1.93) שותף ב-33 משחקי ליגה, בהם העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים ב-22.5 דקות משחק. משחק השיא שלו היה נגד מכבי אשדוד, אז קלע 20 נקודות (שיא קריירה), לקח 5 ריבאונדים וצבר 23 נקודות מדד (שיא קריירה).

באשדוד עדיין לא השלימו את הסגל ומחפשים אחר שחקן פנים זר שיצטרף לאד דניאל, ג'ייק כהן ובן בלטיט בקו הקדמי. מלבד השלישייה חתומים בסגל של הקבוצה מעיר הנמל יפתח זיו, נועם לייש, אדם אריאל, רגב זנזורי והזרים צ'ייס סיימון ודניאל יואינג. הקבוצה תערוך משחק אימון ראשון ביום חמישי הקרוב כשתתארח בהרצליה.

נמרוד טישמן מכבי קרית גת. יוסי ציפקיס
לא יפתח את העונה. נמרוד טישמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully