וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנתוני פארקר ייכנס להיכל התהילה של הקבוצה ב-4/10

4.9.2016 / 13:11

כוכב העבר שהוביל את הצהובים לזכייה בחמישה דאבלים מקומיים ושלוש אליפויות אירופה, ישוב לישראל לכבוד הטקס המיוחד לו יזכה, במהלך המשחק בין הקבוצה לדרושפאקה, אותה מאמן דיוויד בלאט

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי אנתוני פארקר, כוכב העבר של המועדון, יגיע לישראל וייכנס להיכל התהילה של הצהובים בטקס מיוחד שייערך במהלך המשחק מול דרושפאקה, קבוצתו של דיוויד בלאט, ב-4 באוקטובר ביד אליהו, מוצאי ראש השנה. בהנהלת המועדון שמרו על קשר עם פארקר לאורך השנים.

פארקר, שיעבוד בעונה הקרובה כסקאוט של אורלנדו מג'יק מה-NBA, יחזור לתל אביב ויפגוש בין היתר גם את בלאט, שהביא אותו לישראל כאשר היה עוזר המאמן במכבי תל אביב. במועדון הודיעו כי הכניסה למשחק תהיה למנויים בלבד.

עוד בנושא

בלאט חוזר ליד אליהו: מכבי תל אביב תארח את דרושפאקה למשחק הכנה
בלאט: "גאה ונרגש לחזור לתל אביב". אדלשטיין: "מחכה לי ערב מרגש"

אנתוני פארקר במדי מכבי תל אביב. AP
יזכה לכבוד. פארקר בימי מכבי תל אביב/AP

לאתר הרשמי של הצהובים אמר פארקר: "אני נרגש, מאושר וגאה להיכנס להיכל התהילה של מכבי. אני לא יכול לחכות כבר לחזור לתל אביב, לפגוש את כל השחקנים והחברים שלי ובעיקר את האוהדים של מכבי, שהיו חלק כל כך גדול מחיי במשך חמש השנים המדהימות שהיו לי בתל אביב".

האמריקאי שיחק במשך חמש שנים במכבי תל אביב והוביל אותה לחמישה דאבלים מקומיים, שלוש זכיות בגביע אירופה ועוד שתי הופעות בגמרים. לאחר מכן עבר לקריירה מוצלחת ב-NBA, שם שיחק במשך שש עונות במדי טורונטו וקליבלנד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully