וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט חוזר ליד אליהו: מכבי תל אביב תארח את דרושפאקה למשחק ידידות

25.6.2016 / 22:28

הצהובים יארחו בתחילת אוקטובר את מאמנם לשעבר ואת קבוצתו הטורקית למפגש הכנה ליורוליג. העונה האירופית תיפתח ב-13 באוקטובר. בספטמבר מכבי תל אביב תפגוש את פנאתינייקוס וצסק"א

מערכת וואלה!

לראשונה מאז עזב את מכבי תל אביב עם הטרבל בעונת 2013/14, דיוויד בלאט יעמוד בקרוב על הקווים ביד אליהו: בתחילת אוקטובר יארחו הצהובים את דואוש דרושפאקה ואת מאמנה הישראלי למשחק ידידות.

העונה הקרובה צפויה להיות ארוכה ומפרכת במיוחד, בשל הפורמט החדש של היורוליג, ובמכבי דואגים לשבץ לעצמם יריבות ברמה גבוהה שיכינו אותם לדבר האמיתי. זמן קצר לאחר המפגש עם הטורקים בתל אביב, יחלו ארז אדלשטיין ושחקניו את העונה האמיתית - וב-13 באוקטובר יעלו למחזור הפתיחה בזירה האירופית.

עוד בנושא:

אטורה מסינה וסבטיסלב פשיץ' מועמדים לאימון ברצלונה
סטו דגלאס חתם בנהריה, אסנטי יפתח עונה רביעית


ב-16 בספטמבר ייצאו הצהובים לאתונה וישתתפו בטורניר הפרידה שעורכת פנאתינייקוס לכבודו של דימיטריס דיאמנטידיס. גם צסק"א מוסקבה אישרה את השתתפותה באירוע, וריאל מדריד עשויה להיות היריבה האחרונה.

שבוע אחר כך צפויה הקבוצה הישראלית להופיע בטורניר גומלסקי במוסקבה, שגם בו ישתתפו צסק"א ופאו.

בלאט פגש את מכבי תל אביב פעמיים במסגרת היורוליג בעונת 2007/08, כשאימן את אפס פילזן. ביד אליהו הוא הפסיד לעוד קטש 73:67, ובאיסטנבול נכנע 83:68 לצביקה שרף בהופעתו הראשונה לאחר שחזר לעמדת המאמן בצהוב.

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לא עמד על הקווים ביד אליהו מ-2014. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully