וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אטורה מסינה וסבטיסלב פשיץ' מועמדים לאימון ברצלונה

לבורסת השמות שכוללת את יאסיקביצ'יוס הצטרפו לפי "אל מונדו דפורטיבו" המאמן האיטלקי, שמשמש עוזרו של פופוביץ' בסן אנטוניו, והסרבי שהוביל ב-2003 את המועדון לזכייה היסטורית ביורוליג. "נוצר קשר עם לפחות אחד מהשניים עד כה"

: מאמני סן אנטוניו גרג פופוביץ', אטורה מסינה. AP
יעזוב את פופוביץ' ויחזור לאירופה? מסינה/AP

אחרי אובדן האליפות לריאל מדריד, ברצלונה בונה מחדש את הקבוצה, ולדיווחים על כך ששרונאס יאסיקביצ'יוס ימונה למאמנה הבא הצטרפו הערב (שישי) שני שמות נוספים ונוצצים: אטורה מסינה וסבטיסלב פשיץ'. מסינה משמש כיום עוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו ספרס מה-NBA ומאמנה של נבחרת איטליה, ואילו פשיץ' מאמן את באיירן מינכן בגרמניה. העיתון הקטאלני "אל מונדו דפורטיבו" מדווח ש"ברצלונה יצרה קשר עם לפחות אחד מהשניים עד כה. מסינה ופשיץ' מאוד מוערכים בברצלונה בזכות הניסיון והרזומה שלהם, אבל האופציה של יאסיקביצ'יוס פתוחה".

מסינה בן ה-56 הוא אחד מהמאמנים הבכירים והמעוטרים אי פעם בתולדות הכדורסל האירופאי. האיטלקי זכה בארבע תארי יורוליג, ארבע אליפויות איטליה, שבעה גביעים באיטליה, חמש אליפויות ברוסיה ונבחר פעמיים למאמן השנה ביורוליג (2006, 2008). ב-2001 עבר ל-NBA ושימש איש צוות בצוות האימון של מייק בראון. התחנה האחרונה שלו באירופה לפני שעזב ל-NBA, הפעם לסן אנטוניו, הייתה בצסק"א מוסקבה, בה אימן בין 2012 ל-2014.

פשיץ' בן ה-66 חתום בבאיירן מינכן עד 2017, וברזומה שלו זכייה בשתי אליפויות עולם ובשתי אליפויות אירופה, ובברצלונה תמיד ייזכר הסרבי כמאמן שהוביל את המועדון לשנה היסטורית ב-2003 כשזכה עמה בדאבל ספרדי ובאליפות יורוליג ראשונה.

עוד בנושא:

דיווח: שרונאס יאסיקביצ'יוס סיכם כמאמנה החדש של ברצלונה
ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 1:3 בסדרת הגמר וזכתה באליפות

סבטיסלב פשיץ' מאמן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
הראשון שהניף עם ברצלונה את גביע היורוליג. סבטיסלב פשיץ'/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully