וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "גאה ונרגש לחזור לתל אביב". אדלשטיין: "מחכה לי ערב מרגש"

27.6.2016 / 12:34

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול דרושפאקה ומאמנה דיוויד בלאט: "במצב הנוכחי של שיפור היחסים בין ישראל לטורקיה, המשחק בתזמון טוב". אדלשטיין יערוך בכורה בהיכל: "מחכה לקהל משחק נפלא מול כוח עולה בכדורסל האירופי"

ניב אהרונסון

בווידאו: אדלשטיין מוצג במכבי תל אביב

מכבי תל אביב מתכוננת לקראת המפגש הפיקנטי שלה מול מאמנה לשעבר דיוויד בלאט, שיגיע עם קבוצתו החדשה דרושפאקה למשחק הכנה מול מחזיקת הגביע ב-4 באוקטובר ביד אליהו. עבור בלאט זו תהיה חזרה ראשונה להיכל מאז שזכה בטרבל עם מכבי תל אביב ב-2014. משחק ההכנה ייערך פחות משבועיים לפני פתיחת היורוליג, שם צפויות הקבוצות להיפגש פעמיים בעונה הקרובה. הכניסה למשחק שיתקיים במוצאי ראש השנה תתאפשר למנויים בלבד ותהיה בחינם. כזכור, קיום המשחק פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

פרסום ראשון בוואלה! ספורט: דיוויד בלאט חוזר ליד אליהו, מכבי תל אביב תארח את דרושפאקה למשחק ידידות

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
"יהיה משחק אימון ברמה הגבוהה ביותר". בלאט/AP

"דרושפאקה ואני שמחים וגאים להיות אורחים של מכבי למשחק קדם עונה מרגש ומעניין", אמר היום בלאט לקראת המפגש המחודש. "זה יהיה משחק אימון ברמה הגבוהה ביותר, שיעזור לשתי הקבוצות בהכנות האחרונות שלהן לעונה החדשה ביורוליג ובליגה המקומית. במצב הנוכחי של שיפור היחסים בין ישראל וטורקיה, משחק ידידות זה לא יכול היה להגיע בתזמון טוב יותר. אני באופן אישי גאה ונרגש לחזור לתל אביב, לפגוש את כל החברים שלי וכמובן את האוהדים הנפלאים, שהיו חלק כל כך גדול מחיי המקצועיים".

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. ניב אהרונסון
"מגיעה לבלאט קבלת הפנים הכי מיוחדת ומרגשת שאפשר בהיכל שהיה בית עבורו". אדלשטיין/ניב אהרונסון

המשחק גם יהיה הפעם הראשונה משל המאמן החדש של מכבי תל אביב ארז אדלשטיין מול הקהל הביתי בהיכל, וניסוי כלים עם הסגל החדש לעונת 2016/17. "מחכה לאוהדי מכבי, ולי ברמה האישית, ערב מאוד מרגש", אמר אדלשטיין, "מדובר במשחק שיחתום תקופת טרום עונה קשה ועמוסה במפגשים עם יריבות מהטופ האירופי.

"על המורשת וההישגים הגדולים של דיוויד במועדון לא צריך להוסיף, ומגיעה לו קבלת הפנים הכי מיוחדת ומרגשת שאפשר בהיכל שהיה בית עבורו", הוסיף אדלשטיין. "מעבר לכך - אסור לשכוח שמדובר במפגש מול קבוצת יורוליג שהולכת ומתחזקת, כוח עולה בכדורסל האירופי. בשל כך לקהל שלנו מחכה משחק כדורסל נפלא רגע לפני פתיחת העונה, ולנו כקבוצה ניסוי כלים משמעותי שנלמד ממנו הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully