וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנר ארקין תוקף את פרנק דה בור: "הוא דחף אותי מחוץ לאינטר"

המגן, שחתם אצל הנראזורי בתחילת הקיץ והושאל לבשיקטאש, רותח: "ההחלפה של מאנ'ציני פגעה בי, הוא אפילו לא נתן לי הזדמנות". ריינה ממשיך לחמם את האווירה: "היגואין בוגד בדיוק כמו פיגו"

פרנק דה בור מאמן אינטר. GettyImages
מותקף. דה בור/GettyImages

אחת הקבוצות המפתיעות של חלון ההעברות הקיץ הייתה אינטר. יריבת הפועל באר שבע הצליחה לשדרג את הסגל עם צירופם של ז'ואאו מריו וגבריאל ברבוסה (גביגול) וגם הצליחה לשמור על הקפטן מאורו איקרדי. הנראזורי מתקשים לספק תוצאות ועם נקודה אחת אחרי שני מחזורים תחת פרנק דה בור הם יצאו לפגרת הנבחרות כאשר המאמן ההולנדי דאג לפזר הבטחות לגבי שיפור.

האווירה באינטר אמנם נראית אופטימית, אבל לג'אנר ארקין יש בטן מלאה על האיש שירש את רוברטו מאנ'ציני: "היו לי סיבות רבות לבחור באינטר על פני קבוצות אחרות, אבל אין ספק שההחלפה של מאנצ'יני פגעה בי. דה בור לקח אותי לשיחה מיד אחרי האימון הראשון והסביר לי שהוא לא רוצה אותי. הוא אפילו לא העניק לי הזדמנות להוכיח את עצמי ודחף אותי מחוץ לסגל. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה".

כזכור, מגן נבחרת טורקיה שחוזהו בפנרבחצ'ה פג חתם באינטר מיד עם סיום אליפות אירופה בצרפת, אבל אמש הושאל ליריבה הגדולה בשיקטאש: "העדפתי אותם על פני הצעות אחרות כי הם רצו אותי יותר מכולם. זו סגירת מעגל עבורי כי נבחנתי שם בגיל 14". המגן הוא חלק ממסע ההתחמשות של האלופה הטורקית, שצרפה גם את גוקאן אילנר מלסטר סיטי ביום האחרון של מועד ההעברות.

בינתיים, בנאפולי עדיין מתעסקים בעקיצות לעבר גונסאלו היגואין. שוער הפרטנופי, פפה ריינה: "מה שפיפיטה עשה הוא לא פחות חמור מהבגידה של לואיש פיגו ב-2000. זו גלולה שקשה לאוהדים לבלוע, אני עדיין לא מבין כיצד הוא בחר לעשות מהלך שכזה".

עוד בנושא:
הלם מחזרת לואיז וסכומים היסטוריים: אנגליה מסכמת חלון העברות
המחטף של חלון ההעברות: הדרמה מאחורי חתימת מוסא סיסוקו בטוטנהאם
הכי מעט מאז ימי דייויד בקהאם: הפגרה השקטה של ריאל מדריד

גונסאלו היגואין, יובנטוס. GettyImages
עדיין תחת מתקפה. היגואין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully