וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מעט מאז ימי דייויד בקהאם: הפגרה השקטה של ריאל מדריד

בזמן שכל היריבות שופכות כסף, אלופת אירופה הוציאה רק 30 מיליון יורו, על שחקן אחד, אלברו מוראטה. מזה כעשור וחצי לא היו הבלאנקוס רגועים כל כך והם סמל למגמה של הליגה הספרדית כולה

one

באנגליה הוציאו למעלה ממיליארד ליש"ט ושברו שיא היסטורי, באיטליה יובנטוס השתוללה עם החתמת גונסאלו היגואין וכמה כוכבים נוספים והיריבות שלה ניסו לסגור פערים עם קניות משלהן, בגרמניה הפציצה באיירן מינכן עם 73 מיליון יורו של רכש ואילו בורוסיה דורטמונד הביאה כמה יהלומים מבטיחים. אפילו בספרד, ברצלונה השקיעה כמעט 150 מיליון יורו ואתלטיקו התקרבה ל-100. ורק אצל אימפריה אחת - דממה. כמעט

אלופת אירופה ריאל מדריד עברה קיץ שקט, מאוד שקט אפילו בסטנדרטים שלה. הבלאנקוס, שכנראה מרוצים מהסגל הקיים, רכשו במהלך כל הקיץ רק את אלברו מוראטה, בעזרת סעיף הקנייה המחודש שלו מיובנטוס, תמורת 30 מיליון יורו. וזהו. למעשה, הם מכרו את חסה, דניס צ'רישב, בורחה מיוראל ושני שחקנים צעירים נוספים בסכום כולל של 37.5 מיליון יורו והשלימו פגרה נדירה, בה הם מכניסים יותר כסף מאשר מוציאים, זאת למרות שיכול להיות שבקרוב יוחזר נגד המועדון האיסור על העברות לשנה.

זו הייתה הפגרה בה ריאל מדריד הוציאה את הסכום הנמוך ביותר מאז קיץ 2003, בו החתימה את דייויד בקהאם ממנצ'סטר יוניייטד תמורת כ-25 מיליון יורו. להבדיל, בקיץ 2009 הגיעו למועדון כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה וצ'אבי אלונסו תמורת סכום כולל וצנוע של 259 מיליון יורו. בקיץ שעבר, הבלאנקוס קנו בין היתר את מתאו קובאצ'יץ' ודנילו, לצד ארבעה שחקנים נוספים, תמורת סכום כולל של 75 מיליון יורו.

שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות, מקדימה סרחיו ראמוס. רויטרס
בריאל מרוצים מהסגל הקיים/רויטרס

המגמה הזו אגב, באה לידי ביטוי בעיקר אצל ריאל מדריד, אבל נוגעת לכל הקבוצות בספרד. ב"מארקה" כתבו כי הליגות הגדולות באירופה נבהלות מהדומיננטיות הספרדית במפעלים השונים בשנים האחרונות ומבקשות לסגור את הפערים וכך, בעוד שבאנגליה (1.403 מיליארד יורו), איטליה (699 מיליון יורו) וגרמניה (543 מיליון יורו), נקבעו שיאי העברות לכל אחת מהליגות הבכירות, הרי ש-20 קבוצות הליגה הראשונה בספרד רכשו שחקנים בסכום כולל של 458 מיליון יורו "בלבד".

"השינוי בספרד בולט", נכתב, "לואיס אנריקה חולם על זכייה נוספת בליגה האלופות ונתן עדיפות להגדלת התחרות בסגל. לראשונה מזה 16 שנים, ריאל מדריד לא מחזיקה בשחקן היקר בהיסטוריה. יש לה את הסגל הכי טוב בעולם וזה גרם לה להיות רגועה וגם אתלטיקו הייתה שקטע יחסית, בעוד סביליה השקיעה הרבה כסף תחת סמפאולי, 61.5 מיליון יורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully