וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחטף של חלון ההעברות: הדרמה מאחורי חתימת מוסא סיסוקו בטוטנהאם

הקשר עזב את מחנה נבחרת צרפת אחרי שסיכם באברטון, הטופיז שלחו מטוס פרטי והכינו את הצוות הרפואי. אבל כשרונאלד קומאן ניסה להתקשר, הוא הגיע לתא הקולי. הסינון, ההברזה והתפנית

AP

אחת הדרמות הגדולות של היום האחרון של חלון ההעברות באנגליה, נרשמה בגזרת מוסא סיסוקו. הקשר הצרפתי עבר מניוקאסל לטוטנהאם תמורת 30 מיליון ליש"ט, אבל החתימה שלו בצפון לונדון לוותה בסצנות שכאילו לקוחות מסרט מתח.

אתמול בבוקר ניוסקאל השיבה למתעניינות שהיא דורשת 30 מיליון ליש"ט על הצרפתי בן ה-27. טוטנהאם הציעה 18 מיליון ותשלומים נוספים שתלויים בכמות הופעות וכדומה, אבל המגפאייז סירבו. אחר הצהריים אברטון הציעה לניוקאסל 30 מיליון ליש"ט בפריסה לחמישה תשלומים והמועדון מצפון-מזרח אנגליה השיב בחיוב.

עוד בנושא:

לא רק סיסוקו: כל ההעברות של היום האחרון
ניס הצרפתית חגגה את הגעת מריו באלוטלי
סיכום חלון ההעברות הכי בזבזני בתולדות הכדורגל האנגלי

מוסא סיסוקו שחקן ניוקאסל. AP
אחר הצהריים טוטנהאם הבינה שיש לה מתחרה רצינית ושיפרה את ההצעה. סיסוקו/AP

נציגי אברטון מיהרו לסכם עם סיסוקו והקשר קיבל רשות לעזוב את מחנה האימון של נבחרת צרפת כדי להשלים את עסקת העברתו לטופיז. הוא המריא לניוקאסל ואברטון שלחה לשם מטוס פרטי שינחית אותו בזריזות במרסיסייד. במקביל הצוות הרפואי של המועדון נערך לקיום הבדיקות הרפואיות שקודמות לחתימה.

כאן חלה התפנית בעלילה.

רונאלד קומאן התקשר לסיסוקו כדי לברך אותו על ההצטרפות לאברטון, אבל הקשר הצרפתי לא ענה לטלפון. ניסיונות נוספים של אנשים מהמועדון להשיג אותו, עלו בתוהו וסיסוקו לא עלה למטוס שאברטון שלחה לו. סגירת החלון הלכה והתקרבה ובמועדון ממרסיסייד הבינו שסיסוקו מבריז להם. הצוות הרפואי קיבל הוראה להתפזר - הקשר הצרפתי לא מגיע.

מהר מאוד התברר שטוטנהאם הבינה שיש לה מתחרה, שיפרה את ההצעה שהגישה בבוקר ועכשיו הייתה מוכנה לשלם 30 מיליון ליש"ט. סיסוקו שקיבל הזדמנות לשחק בקבוצה שמשתתפת בליגת האלופות, התייעץ בקצרה על אנשי פמלייתו ועד מהרה בחר בתרנגולים. הוא מיהר ללונדון, עבר בדיקות רפואיות ועבר לטוטנהאם דקות לפני שהחלון נסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully