וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אם ישוחרר משחטאר, דריו סרנה עשוי להגיע לברצלונה

המגן הקרואטי בן ה-34 נמצא על הכוונת של האלופה הספרדית. ראקיטיץ' מעדיף להישאר חרף החיזורים מצד מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ויובנטוס. בספרד מציינים 20 שנה לבכורה של לואיס אנריקה בברצלונה

one

חלון ההעברות האירופי ננעל אמש (רביעי), אך ברצלונה עוד לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע לרכש. על פי התקשורת האוקראינית, אלופת ספרד עשויה לנסות ולצרף את דריו סרנה, בתנאי שזה ישוחרר משחטאר דונייצק - סיטואציה שבהחלט עומדת על הפרק. המגן הימני בן ה-34 פרש לאחרונה מנבחרת קרואטיה, ובקבוצה פאר האוקראינית הוא משחק מאז 2003.

ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים כי איבן ראקיטיץ' קרוב להאריך את חוזהו חרף ההצעות מצד מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ויובנטוס. במהלך הקיץ שמו של הקרואטי עלה כמועמד לעזוב בעקבות אינפלציית הקשרים בסגל, אך ההערכה לה הוא זוכה מצד לואיס אנריקה הובילה אותו להישאר ובתקופה הקרובה הוא ימשיך את ההתקשורת עם האלופה.

התכנון של הנהלת ברצלונה היא לשדרג את חוזהו עד 2019. מלבד הסיבות המקצועיות טוענים בקטלוניה כי משפחתו של הקרואטי לא מעוניינת לעזוב את ברצלונה כאשר היא אינה רואה את עצמה גרה בעיר אחרת.

המפסיד העיקרי מהשדרוג בסגל של האלופה הוא ראפיניה. הקשר אמנם היה חלק מהזכייה של נבחרת ברזיל בריו 2016, אבל הגעתם של דניס סוארס ואנדראה גומס הפכה אותו לאחד השחקנים הזניחים בסגל. סרג'י רוברטו הוסת לעמדת המגן הימני כאשר גם הניסיונות להעביר את ראפיניה לסביליה ביום האחרון של מועד ההעברת כשלו.

עוד בנושא:
הלם מחזרת לואיז וסכומים היסטוריים: אנגליה מסכמת חלון העברות
המחטף של חלון ההעברות: הדרמה מאחורי חתימת מוסא סיסוקו בטוטנהאם
הכי מעט מאז ימי דייויד בקהאם: הפגרה השקטה של ריאל מדריד
ניס חגגה את הגעת באלוטלי, דאנטה: "פפ גווארדיולה לא הומני"

דריו סרנה שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
יגיע רק אם ישוחרר משחטאר. סרנה/רויטרס

ה-1 בספטמבר הוא לא רק התאריך בו חלון ההעברות ננעל ברחבי העולם, עבור ברצלונה מדובר בנקודת ציון מיוחדת. היום (חמישי) מציינים באלופת ספרד 20 שנה להופעת הבכורה של לואיס אנריקה במדי ברצלונה. קשר העבר והמאמן הנוכחי להט עם צמד ב-2:4 על ריאל אוביידו ובקטלוניה בחרו להיזכר באחרון שערק מריאל מדריד לקאמפ נואו.

"לא חלמתי על בכורה מהסוג הזה", ציין לוצ'ו ב-1996 מיד אחרי שריקת הסיום: "מעולם לא הייתי סקורר מבריק". ההופעה הראשונה הייתה היסטורית גם עבור המועדון, שעד 1996 לא פתח את העונה עם ארבעה שערי זכות מחוץ לקאמפ נואו.

בהרכב של בובי רובנסון המנוח פתחו אז ויטור באהיה, אלברט פרר, רפאל נדאל, גאורגי פופוסקו, סרג'י, פפ גווארדיולה, איבן דה פניה, גיירמה אמור, לואיס אנריקה, רונאלדו (הברזילאי) וחריסטו סטויצ'קוב. הפרשנים עדיין זוכרים את הקסם: "הוא עלה לדשא כמו מלוע של תותח. לו'צו עלה ופשוט טרף את הדשא, השערים היו רק הבונוס". המאמן ניסה להישאר צנוע סביב החגיגות של הופעת הבכורה ואמר: "20 שנה זה כלום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קשר ברצלונה לואיס אנריקה. GettyImages
20 שנה ובברצלונה לא שוכחים. לואיס אנריקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully