וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרל וויליאמס נחת בישראל: "אני אגיע לנצח בכל משחק"

16.8.2016 / 19:14

הפורוורד-סנטר (26, 2.03) החדש של הפועל תל אביב התרגש בנמל התעופה. בקבוצה יקבלו החלטה לגבי אפשרות שחרורו של איידן, רבינוביץ' עשוי לעבור בהשאלה לגליל עליון. אדריאן בנקס ינחת ברביעי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסר לאוהדים. וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רכבת הזרים האווירית לישראל החלה היום (שלישי) בהילוך גבוה כאשר גם הפועל תל אביב הביאה נציג - דרל וויליאמס, שנחת בשעות אחר הצהריים בישראל. "שמעתי הרבה על המועדון מאז החתימה. אני יכול להגיד לאוהדים שאני אגיע לנצח בכל משחק", אמר וויליאמס עם נחיתתו. אדריאן בנקס ינחת מחר בארץ.

וויליאמס (26, 2.03) החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת צ'יפולה הקטנה, עבר אחרי שנה למידלנד, ואת עונת 2010/11 החל באוקלהומה סטייט. את קריירת המכללות סיים באוניברסיטת טקסס A&M קומרס מדיוויז'ן 2. בקיץ שעבר חתם על חוזה בפפינסטר הבלגית, אחרי שהספיק לשחק בשיקגו וטורונטו בליגת הקיץ. בעשרה משחקים בליגה הבלגית רשם 17.2 נקודות ו-10.7 ריבאונדים, מה שגרם לפרטיזן בלגרד לצרפו כשהוא רושם 5.5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בליגה האדריאטית, בליגה המקומית הוא הציג ממוצעים של 9 נקודות ו-5 ריבאונדים.

הסגל של שרון אברהמי כולל נכון להיום את וויליאמס לצד הזרים אלאנדו טאקר, אדריאן בנקס וריצ'רד האוול, כאשר הסגל הישראלי כולל את רביב לימונד, מתן נאור, תומר גינת, תמיר בלאט, צוף בן משה, דניאל איידן ויונתן רבינוביץ' שחתם לארבע שנים. איידן עשוי לעשות את הדרך לגלבוע/גליל, ואילו רבינוביץ' עשוי להיות מושאל להפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

עוד בנושא:
הפועל גלבוע/גליל: ג'ייסון סיגרס חתם לעונה נוספת
הבעלים של חולון הבטיח: "אנחנו מכוונים למקומות 1-6"
מכבי תל אביב: ויקטור ראד על סף סיכום לשלוש שנים
מכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי ואנתוני הילארד סיכמו

ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים מול דניאל איידן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יושאל? איידן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully