וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ג'ייסון סיגרס חתם לעונה נוספת

16.8.2016 / 19:09

הגארד האמריקאי (30, 1.93) שהוביל את הקבוצה מגן נר לליגת העל ימשיך לעונה שנייה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במועדון מחכים לתשובה מהפועל תל אביב על אפשרות קליטתו של דניאל איידן

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
הזר השלישי שבטוח בסגל. סיגרס/אדריאן הרבשטיין

הפועל גלבוע/גליל עליון החתימה היום (שלישי) את הגארד האמריקאי ג'ייסון סיגרס לעונה נוספת. על החלטת הקבוצה מגן נר לשמור על השחקן בסגל לעונה נוספת פורסם לראשונה בוואלה! ספורט שלשום. במקביל מחפשים בקבוצה אחר שחקן פנים זר נוסף ומחכים לתשובה מהפועל תל אביב לגבי אפשרות קליטתו של דניאל איידן.

סיגרס (30, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אלבני בניו יורק משנת 2007 ועשה קריירה מרשימה מאוד בצרפת. את הקריירה שלו החל בבאקן ברס הדנית ואחרי עונה אחת בליגה השוויצרית עבר לצרפת וחתם בליל. בעונת 2010/11 הצטרף לרואן והעלה את הקבוצה לליגה הראשונה. סיגרס נבחר פעמיים לשחקן השנה בליגה השנייה, כאשר אחרי שהתבלט בעונת 2012/13 בליל, הוא עבר לשטרסבורג, שנאבקה על האליפות ורשם במדיה 10.5 נקודות למשחק.

בעונת 2013/14 רשם 26.1 נקודות למשחק בבולזק מהליגה השנייה ובעונה לאחר מכן המשיך לסנט קווטין. בעונה שעברה עזב את צרפת והצטרף לגלבוע/גליל, אצלה סיפק 19.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק. בפלייאוף השתפר ל-22.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

מצבת הזרים של אריאל בית הלחמי עומדת על שלושה, כאשר עד כה חתומים סיגרס, מייקל קוואלס ומרפי הולוואי. בגזרת הישראלים החתימה גלבוע את יחזקאל סקוורר, טל קרפלס וזיו בן צבי, לצד הקפטן חואקין שוכמן ואופיר הובר שממשיכים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully