וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ג'ייסון סיגרס צפוי להמשיך

14.8.2016 / 20:30

אחרי לבטים רבים החליטו בקבוצה מגן נר לשמור על הגארד המצטיין (30, 1.93) שהיה אחראי על העלייה בעונה שעברה עם 19.7 נקודות למשחק. דניאל איידן עשוי להצטרף מהפועל תל אביב

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
סיגרס נשאר/אדריאן הרבשטיין

הפועל גלבוע/גליל צפויה להחתים את הגארד ג'ייסון סיגרס לעונה שנייה בקבוצה. עם סיום העונה שעברה היו רבים בגלבוע שטענו כי יש להשאיר את השחקן המצטיין, שהיה מהבולטים בעונת העלייה לליגת העל, אך בצוות המקצועי התלבטו רבות בסיטואציה תוך כדי שהם בוחנים מספר רב של מועמדים. לקראת סוף השבוע קיבלו במועדון את ההחלטה להשאיר את סיגרס, והעסקה צפויה לצאת לפועל בקרוב, כשבמועדון ביקשו לחכות עד לאחר צאת תשעה באב עם השלמתה. שחקן נוסף שבמועדון מעוניינים בו הוא דניאל איידן, שמעמדו בהפועל תל אביב לא ברור אחרי החתמתו של ריצ'רד האוול, והוא עשוי להצטרף לקבוצה מגן נר.

סיגרס (30, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אלבני בניו יורק משנת 2007 שעשה קריירה מרשימה מאוד בצרפת. את הקריירה שלו החל בבאקן ברס הדנית, ואחרי עונה אחת בליגה השוויצרית הצטרף לראשונה לצרפת כשחתם בליל. בעונת 2010/11 הצטרף לרואן והעלה את הקבוצה לליגה הראשונה. סיגרס נבחר פעמיים לשחקן השנה בליגה השנייה, כשאחרי שבלט בעונת 2012/13 בליל הצטרף לשטרסבורג שנלחמה על האליפות ורשם 10.5 נקודות למשחק. בעונת 2013/14 רשם 26.1 נקודות למשחק בבולזק מהליגה השנייה, ובעונה לאחר מכן המשיך לסנט קווטין. בעונה שעברה עזב את צרפת והצטרף לגלבוע/גליל כשהוא רושם 19.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע. בפלייאוף השתפר ל-22.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

אם אכן עסקת הגעתו של סיגרס תושלם תעמוד מצבת הזרים של אריאל בית הלחמי על שלושה, כשעד כה חתומים מייקל קוואלס ומרפי הולוואי. בגזרת הישראלים החתימה גלבוע את יחזקאל סקוורר, טל קרפלס וזיו בן צבי לצד הקפטן חואקין שוכמן ואופיר הובר שממשיכים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully