וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי ואנתוני הילארד סיכמו

16.8.2016 / 7:51

הפורוורד (23, 2.01) ששיחק בעונה שעברה בנאנסי והיה מועמד להפועל חולון והגארד (30, 1.93) שמגיע ממינסק משלימים את הסגל של האלופה לצידו של ג'ו ג'קסון שסיכם עקרונית

ג'אבון מקראה שחקן כדורסל. GettyImages
סיכם אצל האלופה. ג'אבון מקריי/GettyImages

מכבי ראשון לציון ממשיכה לעבוד לקראת העונה הקרובה, ולוואלה! ספורט נודע הבוקר (שלישי) כי אלופת המדינה הגיעה לסיכום עם הפורוורד-סנטר ג'אבון מקריי ששיחק בעונה שעברה בנאנסי הצרפתית. הכתומים מקווים להשלים את העסקה עוד במהלך היום ולצרף את מקריי לגארד ג'ו ג'קסון שסיכם אתמול בקבוצה. השחקן היה מועמד בעונה שעברה להפועל חולון, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל.

מקריי (23, 2.01), יליד ניוארק, הוא בוגר אוניברסיטת באפלו משנת 2014, כשבעונתו האחרונה רשם 18.5 נקודות ו-9.9 ריבאונדים למשחק שבעקבותם הוזכר כמועמד לאול אמריקן. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בביירות' מהליגה הראושנה בגרמניה ורשם 14.7 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. את העונה שעברה פתח בנאנסי הצרפתית, ורשם 13 נקודות ו-6.3 ריבאונדים,. את העונה סיים בפורטו ריקו.

בנוסף סיכמו הכתומים עם הגארד-פורוורד אנתוני הילארד ששיחק בעונה שעברה במינסק הבלארוסית. הילארד (30, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אליזבת' סיטי ששיחק את השנתיים הראשונות מחוץ לארצות הברית בבלגיה, ועבר בעונת 2011/12 לאטרלנד דראגונס הגרמנית. בשנת 2012 חתם באנטיב הצרפתית ושיחק שם במשך שנתיים. בעונת 2014/15 חתם בליגה הפינית ובעונה שעברה המשיך במסע שלו כשהצטרף למינסק הבלארוסית כשהוא רושם בליגת ה-VTB 14.5 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק.

מקריי הילארד וג'ונסון צפויים להצטרף לסגל של הכתומים לצד צ'ארלס תומאס ופטריק ריצ'רד. הסגל הישראלי של אריק שיבק כולל את ניצן חנוכי, עידן זלמנסון, אלישי כדיר, אבי בן שימול ונמרוד לוי שחתם לאחרונה, כשבראשון לציון ימתינו כדי לדעת האם שון דאוסון יזכה להכנס לסגל הסופי של ניו אורלינס או שמא יחזור לעיר היין. במועדון צפויים להחתים שחקן זר נוסף על העמדה של דאוסון. גולן גוט מחזיק גם כן בחוזה, אך עשוי לעבור לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully