וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבו סיכם לארבע שנים בסיטי, ברצלונה מנסה לצרף את דייגו אלבס

אחרי שהבין כי טר סטגן יהפוך לשוער הראשון, הצ'יליאני הגיע להבנות עם הקבוצה של גווארדיולה, שצריכה לשלם את סעיף ההעברה בסך 40 מיליון יורו. הברזילאי עשוי להגיע כגיבוי, מוניר וסאמפר יעשו את הדרך לסגל של פאקו?

AP

בווידאו: ברצלונה נכנעת לליברפול בהכנה

סיום דרכו של קלאודיו בראבו בברצלונה קרוב מתמיד. הלילה (שני) דיווחו בתקשורת הספרדית כי האלופה אפשרה לשוער הצ'יליאני בן ה-33 לנהל מגעים עם מנצ'סטר סיטי, עימה היום סיכם לארבע עונות. הדבר היחיד שמפריד בין בראבו לקבוצה של פפ גווארדיולה הוא הסיכום בין ברצלונה לסיטי לגבי תג המחיר.

הקטלונים הבהירו לאנגלים כי אם תג המחיר של בראבו, 40 מיליון יורו, ישולם הם יאפשרו לו לעזוב. התכנון של לואיס אנריקה והצוות המקצועי בתחילת העונה היה כי מארק אנדרה טר סטגן ישמש כשוער הראשון של ברצלונה כאשר בראבו היה צפוי להפוך לגיבוי של הגרמני. הצ'יליאני סרב לפיחות המשמעותי במעמדו ודרש לעזוב עם שובו לאימונים לפני יותר משבועיים.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 15.8: הארט בדרך לספרד, אינטר בדרך לרכש מרשים?
שלישי בפלייאוף הצ'מפיונס: מנצ'סטר סיטי בלי יאיא טורה ברומניה
כדורגלן העבר האנגלי דליאן אטקינסון מת אחרי שחושמל על ידי שוטר

שוער ברצלונה, קלאודיו בראבו. GettyImages
בקרוב אצל פפ. בראבו/GettyImages

בקטלוניה כבר טענו כי התכנון המקורי ב-2013 עם הגעתם של צמד השוערים היה כי טר סטגן ישמש כשוער הראשון, על פי ההבטחה שקיבל מהמנהל המקצועי לשעבר אנדוני סוביסארטה כאשר בראבו הגיע כגיבוי מריאל סוסיאדד. הפציעה של הגרמני במהלך תקופת קדם העונה והחשש של לואיס אנריקה מחוסר הניסיון של טר סטגן הובילה את הצ'יליאני לעמדת השוער הראשון, ומשם ההצלחה המסחררת שלו קיבעה את מעמדו כאיש ששיחק את משחקי הליגה, והותיר את טר סטגן לשחק בגביע המלך ובליגת האלופות.

מאז פתיחת האימונים הבהיר הגרמני: "אני רוצה להיות אך ורק בברצלונה, הקבוצה חשובה לי ואני שמח בעיר". עוד לפני המשחק הראשון בסופרקופה מול סביליה טען לואיס אנריקה: "אני יודע מי השוער הראשון שלי" ורמז לגבי הגרמני, בפועל טר סטגן נעדר מהסגל בשל פציעה ופינה את המקום לבראבו, ששמר על שער נקי מול מחזיקת הליגה האירופית כאשר לא ברור עדיין מי יעמוד בין הקורות בגומלין ביום רביעי בקאמפ נואו. על פי הדיווחים בספרד ואנגליה, פפ הבטיח לצ'יליאני את עמדת השוער הראשון כאשר ג'ו הארט צפוי לעזוב כאשר סביליה מעוניינת בשירותיו ובכך סלל את דרכו מחוץ לברצלונה.

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. GettyImages
כאן כדי להישאר. טג סטגן/GettyImages

בברצלונה כבר מתכוננים ליום שאחרי בראבו וסימנו את שוער ולנסיה, דייגו אלבס. הברזילאי לא נכלל בתוכניות של פאקו אייסטרן לעונה הקרובה כאשר ג'אומה, יואל ומת'יו ריאן יאבקו על האפודה הראשונה של העטלפים. המטרה של רוברטו פרננדס היא לצרף את אלבס ופאקו אלקאסר עד תום מועד ההעברות כאשר מוניר אל חדאדי וסרג'י סאמפר יעשו את הדרך לוולנסיה בתמורה לסכום כסף המוערך בלמעלה מ-45 מיליון יורו.

ההתלבטות הגדולה של פרננדס היא האם להשאיל את מוניר וסאמפר או למכור אותם לקבוצה של פאקו עם סעיף רכישה, בדיוק כמו במקרה אלן חלילוביץ' והמבורג. הצוות הטכני מעדיף לצרף את אלבס, שהביע נכונות להצטרף כגיבוי לטר סטגן. הברזילאי מחזיק בשיא הדיפות הפנדלים של הליגה הספרדית עם 16 מתוך 37.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד מול דייגו אלבס שוער ולנסיה. GettyImages
בדרך לקאמפ נואו. אלבס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully