וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר האנגלי דליאן אטקינסון מת אחרי שחושמל על ידי שוטר

אבל בכדורגל האנגלי עם היוודע מותו של חלוץ אסטון וילה לשעבר. כוח משטרה נקרא סמוך לביתו של אטקינסון מסיבה שעדיין לא הובררה. במקום כנראה התפתח עימות במהלכו כדורגלן העבר חושמל בטייזר ועבר התקף לב קטלני

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שער העונה של אטקינסון ב-1992/93

טרגדיה באנגליה: כדורגלן העבר דליאן אטקינסון מת אחרי שהוא חושמל על ידי שוטר באקדח טייזר. משטרת ווסט מרשה קיבלה קריאה לאזור ביתו של אטקינסון בטלפורד בגלל מה שהוגדר כ"סכנה לאדם אחר".

הסיבות להתלהטות עדיין לא התבהרו, אבל המשטרה אישרה שאטקינסון חושמל בידי אקדח טייזר ב-1:30 בלילה. הוא התמוטט וכנראה חווה אירוע לבבי. מותו נקבע ב-3:00 לפנות בוקר.

אטקינסון, בן 48 במותו, שיחק באיפסוויץ', שפילד וונסדיי, ריאל סוסיאדד, אסטון וילה, פרנבחצ'ה, מץ ומנצ'סטר סיטי. הוא פרש ב-2001, אחרי כמה חודשים בליגה הדרום קוריאנית. כששיחק באסטון וילה הוא נחשב לשחקן בולט בפרמיירליג ובעונת 1992-93 הבקיע 11 שערים. באותה עונה גם כבש את שער העונה בתום מבצע אישי פנטסטי בניצחון של אסטון וילה 2:3 על ווימבלדון.

אקדחי הטייזר של המשטרה מעבירים 50 אלף וולט ובבריטניה ישנה ביקורת חריפה על השימוש בהם. בעשור האחרון נרשמו לפחות 10 מקרים של מוות של אנשים שנוטרלו על ידי המשטרה באמצעות טייזרים.

דליאן אטקינסון, כדורגלן עבר. GettyImages
חדשות איומות. אטקינסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully