וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בפלייאוף הצ'מפיונס: מנצ'סטר סיטי בלי יאיא טורה ברומניה

פפ גווארדיולה שוב השאיר את הקשר הוותיק מחוץ לסגל לקראת המפגש מול סטיאווה בוקרשט (21:45, 5+). אוסקר גרסיה ומונס דאבור מתארחים עם זלצבורג אצל דינמו זאגרב (ספורט 5)

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה. רויטרס
לא נסע לרומניה. טורה/רויטרס

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי, 21:45) עם חמישה משחקים, כאשר ביום רביעי ייערכו חמישה נוספים ובכללם, המפגש בין סלטיק להפועל באר שבע. במוקד מחר יעמוד המשחק בין סטיאווה בוקרשט למנצ'סטר סיטי. מונס דאבור ורד בול זלצבורג יתארחו אצל דינמו זאגרב.

seperator

סטיאווה בוקרשט - מנצ'סטר סיטי (ספורט 5+)

הרומנים פתחו ברגל ימין את הליגה בארצם ואחרי שלושה מחזורים הם היחידים עם מאזן מושלם ונמצאים במקום הראשון. כעת מצפה להם משחק הרבה יותר מסובך, מול החבורה של פפ גווארדיולה שאחרי תקופת הכנה לא מזהירה לעונה, מגיעה מעודדת מעט בעקבות ה-1:2 הקשה על סנדרלנד במחזור הפתיחה של הפרמיירליג. כמו במשחק מול החתולים השחורים, גם הפעם יאיא טורה נשאר מחוץ לסגל ונראה כי זמנו במועדון עומד להסתיים בקרוב. ג'ייסון דנאייר, המגן הבלגי, לא נכלל בין ה-21 שנסעו לרומניה אף הוא וכך גם סמיר נאסרי, ווילפריד בוני ואליקים מנגלה, בעוד הרכש לירוי סאנה מוסיף להיות פצוע.

דינמו זאגרב - רד בול זלצבורג (ספורט 5)

עם אוסקר גרסיה על הקווים ומונס דאבור, שעדיין מתקשה להותיר חותם וכבש עד כה רק שער אחד בלבד, האוסטרים מחפשים מקום בליגת האלופות, אליה לא הגיעו מאז שגברו על מכבי חיפה אי שם ב-1995. זאגרב מגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים וביניהם 0:4 בחוץ ב"דרבי הנצחי" על היידוק ספליט והיא מובילה את הטבלה בקרואטיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוסקר גרסיה מאמן רד בול זלצבורג. GettyImages
חלומות על ליגת האלופות. אוסקר גרסיה/GettyImages

פ.צ. קופנהאגן - אפואל ניקוסיה

הדנים עם 13 נקודות מחמישה מחזורים והם במקום הראשון בליגה המקומית, אחרי 1:3 על מידטיילנד ביום שבת. לעומתם, אפואל, שעוד זוכרת את ימי הזוהר שלה בליגת האלופות והעפילה לפלייאוף בזכות דרמה אדירה מול רוזנבורג, הפסידה בבית בסופרקאפ לאפולון בתצוגה רעה שלה וטרם פתחה את העונה בליגה.

אייאקס - רוסטוב

האימפריה ההולנדית לא הייתה בליגת האלופות בשנתיים האחרונות והיא ממש לא רוצה לפספס שוב, אבל מולה ניצבת יריבה עיקשת ומפתיעה, שנתנה אשתקד פייט אמיתי עד לרגע האחרון על אליפות רוסיה. הקבוצה של פטר בוס פישלה במחזור האחרון בהולנד והסתפק ב-2:2 מול רודה וגם במוקדמות דרכה לא הייתה פשוטה עד כה, אולם גם רוסטוב מגיעה אחרי תוצאה מאכזבת, הפסד דרמטי 3:2 אצל זניט סנט פטרסבורג, במשחק בו הובילה 0:2 כבר בדקה ה-14.

יאנג בויז - בורוסיה מנשנגלדבאך

הגרמנים סיפקו הופעה לא מזהירה במיוחד בשלב הבתים אשתקד והם רוצים לשפר את הרושם, אך צריכים לעבור בדרך לשם יריבה לא פשוטה, שמגיעה אחרי ניצחון 0:6 בגביע, שהשכיח מעט את התבוסה מול באזל במחזור הליגה האחרון. גלדבאך תיפתח את העונה בבונדסליגה רק בעוד כשבוע וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully