וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.8: קלאודיו בראבו מתקרב למנצ'סטר סיטי, הארט בדרך לספרד

על פי דיווחים בקטאלוניה שוער ברצלונה הסכים לעבור לשחק תחת פפ גווארדיולה, האנגלי המתוסכל עשוי לעבור לסביליה. אינטר תשאול לעונה את ז'ואאו מריו ותרכוש אותו לאחר מכן, סולאסי באברטון

רויטרס

העברות

* מייקל הקטור הג'מייקני, בלמה של צ'לסי, יושאל במהלך העונה הקרובה לפרנקפורט מהבונדסליגה. בעונה החולפת הוא שיחק בהשאלה ברדינג האנגלית, ובסך הכל הושאל 13 פעמים במהלך הקריירה.

* אברטון רכשה את יאניק בולאסי מקריסטל פאלאס תמורת 25 מיליון ליש"ט. שחקן הכנף בן ה-27 כבש חמישה שערים ובישל ארבעה בפרמיירליג בעונה החולפת.

* חיזוק לבורנמות'. אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד במחזור הראשון, הקבוצה של אדי האו רכשה את מארק וילסון מסטוק סיטי. שחקן ההגנה עבר תמורת שני מיליון ליש"ט.

* עדנאן ינוזאי התאחד עם דיויד מויס. הבלגי הושאל ממנצ'סטר יונייטד לסנדרלנד וינסה לשקם את הקריירה אחרי השנתיים הקשות.

* ההעברה אמנם יצא לדרך עוד במהלך יורו 2016, אך ריאל מדריד ניצלה את ההזדמנות להציג את הבן האובד, אלברו מוראטה. החלוץ שעזב את יובנטוס ילבש את החולצה 21.

שמועות

* ב'טלגרף' הבריטי מדווחים שארסנל מעוניינת לצרף את חאמס רודריגס. לאחרונה הודיע הקולומביאני כי בכוונתו להישאר בריאל מדריד, אבל באנגליה משוכנעים שמדובר בהצהרה מהפה ולחוץ, ושהוא עדיין נחוש לעזוב עקב מעמדו הרעוע תחת זינדין זידאן.

* אינטר רוצה "להשלים עסקה גדולה", ועל פי ידיעת השער הבוקר ב'סאן', אלכסיס סאנצ'ס הוא המטרה מספר אחת שלה. לצ'יליאני נותרו שתי עונות נוספות בחוזה עם התותחנים, אך ההצעה הגבוהה - כ-80 מיליון יורו - עשויה לשכנע אותם למכור אותו.

* בקטאלוניה מדווחים כי עסקת העברתו של קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי על סף סגירה, לאחר ששוער ברצלונה הסכים לעבור לקבוצתו של פפ גווארדיולה.

* ב'אס' מדווחים כי ג'ו הארט, שעלול לעזוב את מנצ'סטר סיטי בקרוב, עם או בלי קשר להגעתו של בראבו, עשוי להגיע לספרד. סביליה כבר הוזכרה כמועמדת בכירה לקלוט את השוער האנגלי. גם אברטון שוקלת להחתימו, אחרי שפפ גווארדיולה צוטט הבוקר כאומר: "כן, אני מניח שהוא לא מרוצה מהסיטואציה החדשה בקבוצה".

* עוד באינטר: ז'ואאו מריו קרוב מאוד להצטרף, כך על פי דיווח ב'גאזטה דלו ספורט'. הנראזורי הציעו 10 מיליון יורו כדי לשאול את קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל עד סוף העונה ו-30 מיליון יורו נוספים כדי לרכוש אותו בסיומה.

'מארקה': כריסטיאן טייו יעזוב את ברצלונה ויחתום בפיורנטינה, כאשר הקטאלנים יקבלו עבורו שמונה מיליון יורו. השחקן לבש את מדי הויולה במהלך העונה האחרונה כאשר הושאל לקבוצה.

חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
יגיע לאמירויות? חאמס רודריגס/רויטרס

* ב'דיילי אקספרס' טוענים שגלאטסראיי מנסה להחתים את מרואן פלאיני. הקשר הבלגי רוצה לעזוב אנגליה.

* 'מארקה': אחרי שלא הצליחה למצוא מגן שמאלי ראוי שישמש כמחליף למרסלו, ריאל מדריד החליטה להשאיר את פביו קואנטראו.

* באנגליה מדווחים שריאל מדריד מתכננת הצעת ענק בסך 69 מיליון ליש"ט על דוד אלאבה, שחקנה של באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully