וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורליצקי: "אם הפועל תל אביב לא תעמוד בהתחייבויות, השחקנים החדשים לא ישחקו"

יו"ר בקרת התקציבים דורש מהאדומים להמציא אישורים כי רוב ההתחייבויות לא יהיו חלק מהתקציב בעונה הבאה. גורמים בסביבת המועדון תוהים לאן נעלמו 7 מיליון שקל מהדו"ח בוואלה! ספורט

יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב לא ייחסו חשיבות גדולה ל-0:0 נגד הפועל רעננה אמש (שלישי) בגביע הטוטו. אחד מהשחקנים אמר: "טוב שלא הפסדנו. היה קשה מאוד לשחק שני משחקים תוך שלושה ימים בחום הזה. אין יותר מידי מה לקחת מהמשחק הזה". בסיום המשחק נראה היה שהדבר שהכי מטריד את האדומים הוא הכרטיס האדום שספג בן רייכרט.

זה היה הכרטיס האדום השלישי שספג רייכרט בקצת יותר משנה וחצי במדים האדומים, ובמהלך התקופה הזו הוא ספג גם 13 כרטיסים צהובים. כרגע אלי גוטמן לא מתכוון להעניש את השחקנים שהשתתפו בתגרה על הדשא, אך נראה כי אם יהיו עוד מקרים כאלה בשבועות הקרובים, הוא לא יעבור עליהם לסדר היום.

seperator

לצד המשחק והניסיונות לגבש את הקבוצה לקראת פתיחת הליגה, בהפועל תל אביב עסקו בימים האחרונים בעיקר במתן תשובות על הדוחות הכספיים שנחשפו בוואלה! ספורט. הדבר שהכי הטריד את האוהדים ואת הקרובים למועדון היה משיכה של כשבעה מיליון שקלים מקופת המועדון על פי אותו דו"ח. בבקרה התקציבית הסבירו אתמול כי מדובר בהליך חשבונאי והכסף לא נמשך מקופת המועדון. אלא שמומחים מטעם וואלה! ספורט שבדקו את הדוחות, טענו אמש כי אין הגיון בהסבר של הבקרה התקציבית ושאין סיבה שרואה החשבון שערך את אותם דוחות יבחר לציין זאת מבלי שהייתה משיכה.

הסבר חלופי ניתן על ידי אותם מומחים שטענו כי לא מדובר על עבירה על תקנון ההתאחדות. משיכת כספים אסורה מקופת המועדון אם הבעלים או כל גורם אחר שהזרים את הכספים היה שם אותם כנגד שטרי הון או אופציה לרכישת מניות, כמו קרוב ל-25 מיליון שקלים שהוזרמו לקופת הפועל תל אביב והומרו לאופציית רכישת מניות כפי שמופיע בדוחות הכספיים. רק במצב כזה מדובר בעבירה על תקנון התאחדות, בעוד אם הכספים הללו לא דווחו או באו כנגד התחייבות מסוימת, אז לא מדובר על הפרה של החוקים.

עוד בנושא:

חשיפה: הדו"ח הכספי השנתי המטורף של הפועל תל אביב
חשיפה: התביעות שמסכנות את עתיד הפועל תל אביב
חשיפה: מסכת הבזבוזים של הפועל תל אביב
חשיפה: אמיר כבירי התחייב לרכוש את בית"ר טוברוק
חשיפה: הפועל תל אביב לוותה כספים מחברה באיי סיישל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עופר אורליצקי יו"ר בקרת התקציבים (משמאל). קובי אליהו
דורש ערבויות. אורליצקי/קובי אליהו

יו"ר בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, התייחס אתמול לאותם דוחות ובעיקר להתחייבויות השוטפות העומדות על כמעט 33 מיליון שקלים עוד לפני תקציב העונה הבאה: "כדי שהפועל תל אביב תוכל לעבור בבקרה התקציבית היא תצטרך להמציא אישורים כי רוב התחייבויות הללו ידחו לאחר ה-31 במאי 2017. כלומר, לא יהיו חלק מהתקציב בעונה הזו. אם היא לא תצליח לעשות זאת, היא תצטרך להביא ערבויות ובטוחות שיכסו את סכום התחייבויות השוטפות שעומדות בפניה יחד עם חוזי השחקנים והתקציב לעונה הבאה. לדעתי אין ממצאים חריגים בדו"ח הכספי הזה ורוב קבוצות הליגה מתנהלות באותה צורה".

אורליצקי הוסיף: "ממה שאני יודע, הפועל תל אביב נמצאת בתהליך הבראה והתכנית היא לכסות העונה כחמישה מיליון מאותם התחייבויות שוטפות. אם הפועל לא תעמוד בדרישות שהצבנו לה, כהתחלה היא לא תוכל להעביר את השחקנים החדשים בבקרה התקציבית, אבל הדרך לשם עוד ארוכה".

חשוב לציין שהפועל תל אביב שילמה לשחקנים את התשלום השלישי מבין ארבעה עליהם סוכם עם ארגון השחקנים. לחלק מהעובדים עדיין לא שולמה משכורת יוני האחרון, אבל במועדון טוענים כי כל הכספים ישולמו עד פתיחת הליגה בעוד כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully