וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מגניב להיות אחד הטובים, יהיה מדהים להיות הטוב ביותר"

קינג ג'יימס העניק ראיון נרחב ל'ספורטס אילוסטרייטד' והתייחס למודל לחיקוי: "מה שג'ורדן עשה היה בלתי ייאמן, מעריץ אותו". וגם: הסימולציה שניבאה 83 ניצחונות לווריירס בעונה הבאה

רויטרס

בווידאו: קווין דוראנט מוצג בגולדן סטייט

הקיץ המטורף שעבר על ה-NBA, ובמרכזו החתימה המדהימה של קווין דוראנט בגולדן סטייט, קצת השכיח את הווינר הגדול של העונה שהסתיימה רק לפני חודש וחצי - לברון ג'יימס. המלך הצליח לנצח במשחק מכריע באוקלנד בניגוד לכל הציפיות מול קבוצת הכוכבים של הווריירס (עוד לפני KD) ולהעניק לקליבלנד אליפות ראשונה בתולדותיה. כעת, במהלך המחנה השנתי של נייק, בו הוא לוקח חלק ומדריך את הדור הבא של הכדורסלנים, העניק ג'יימס ראיון נרחב ל'ספורס אילוסטרייטד'.

"המוטיבציה שלי היא הרוח שאני רודף אחריה, הרוח ששיחקה בשיקאגו", אמר ג'יימס מעט לאחר שעלה לראשונה על הפרקט מאז אותו משחק בסדרת הגמר, "הקריירה שלי לגמרי שונה משל מייקל ג'ורדן, מה שעברתי שונה לחלוטין ממה שהוא עבר. מה שהוא עשה היה בלתי ייאמן, כל כך הערצתי אותו. אני חושב שזה מגניב שאני אחד השחקנים הטובים שהיו, אבל יהיה מדהים אם אוכל להיות הגדול ביותר".

לברון אמנם רחוק שלוש אליפויות משש הטבעות של ג'ורדן, אך התצוגה שסיפק בגמר האחרון הייתה לא פחות ממעוררת השתאות. הוא הוביל את שחקני שתי הקבוצות בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חסימות וחטיפות, והוביל את קליבלנד לזכייה אחרי פיגור 3:1 בסדרה מול הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה. "זה היה גדול עבורי יותר משתי הזכיות הראשונות", הודה, "בגלל כל מה שזה מייצג".

עוד בנושא

דיווח בארה"ב: שון דאוסון סירב להשתתף במחנה הסופי של וושינגטון
בתוך שדרות של חופש: הצומת הקריטי בקריירה של דרק רוז המושמץ
לרדת בגדול: הסנטרים המגושמים יצאו מהאופנה, ואפשר להרוויח מזה

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"האליפות הכי גדולה שלי". לברון/GettyImages

מעט לאחר שדוראנט הרעיד את הליגה עם המעבר לווריירס, ג'יימס החל להתעורר מאוד מוקדם בכל בוקר ולהתאמן בחדר כושר. הוא טוען שגולדן סטייט היא לא הסיבה לכך, אבל גם הוא מודה שהוא בדרך כלל לא מתחיל להתאמן כל כך חזק, כל כך מוקדם. "תהיה לי שלווה בסיום הקריירה", הוא אומר, וממשיך להתכונן לעוד עונה כשהמטרה היחידה היא טבעת.

בנושא אחר אך קשור, ב-NBA ממשיכים לבחון את העליונות הצפויה של הווריירס, עוד לפני ששיחקו אפילו דקה יחד בהרכב החדש, והתוצאות מפתיעות עד דמיוניות. אחד ממנהלי הקבוצות בליגה הריץ סימולציה לעונה הקרובה בהתבסס על יכולות השחקנים. הממצאים הראו 64 ניצחונות לקליבלנד, לעומת 83 לגולדן סטייט, אחד יותר ממספר המשחקים בעונה הסדירה. כלומר, לפי הסימולציה הווריירס יהיו טובים יותר מבלתי מנוצחים. משעשע, ומעניין לראות כמה קרוב למציאות זה הולך להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully