וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנטוניו קנדרבה רוצה לעזוב את לאציו ולמצוא לעצמו אתגר חדש"

סוכנו של שחקן נבחרת איטליה התייחס לעתידו בכלי התקשורת בארץ המגף ואמר כי הקשר ככל הנראה לא ימשיך במועדון בו שיחק בחמש השנים האחרונות. אינטר ונאפולי עוקבות מקרוב

קשר לאציו אנטוניו קנדרבה חוגג שער. Paolo Bruno, GettyImages
"אם הוא יעזוב, זה יהיה עם חיוך". קנדרבה/GettyImages, Paolo Bruno

אחד השחקנים הטובים והיציבים בליגה האיטלקית בשנים האחרונות, אנטוניו קנדרבה, צפוי לעזוב את לאציו הקיץ. פדריקו פסטורלו, סוכנו של הקשר, התראיין היום (שני) לתחנת רדיו באיטליה ואמר כי קנדרבה "רוצה לעזוב ומחפש אתגר חדש".

במהלך השבועות האחרונים, האיטלקי הבינלאומי קושר לנאפולי ואינטר, אך דווח כי לאציו לא הצליחה להגיע לסיכום בנוגע להעברתו. למרות העיכובים, קנדרבה שהפגין יכולת טובה במדי האזורי בשלב הבתים של יורו 2016, נחוש מתמיד לעזוב את המועדון בו שיחק בחמש השנים האחרונות. פסטורלו אמר: "אנטוניו הבין שזה הזמן הנכון בקריירה שלו למצוא אתגר חדש. האוהדים לא צריכים לזעום או לכעוס עליו, יש מקרים בהם שחקנים ומועדונים צריכים להחליט מה הגיוני ונכון לכל הצדדים, ולעיתים זה אומר שכל אחד ימשיך בדרכו".

הסוכן המשיך: "זה לא אומר שהוא יעזוב בטעם מר. הניסיון שאנטוניו רכש במועדון והיכולת שלו הביאו למערכת יחסים מצוינת עם הנשיא קלאודיו לוטיטו, המאמנים, חבריו לקבוצה וגם עם האוהדים. אם הוא אכן יעזוב, זה יהיה עם חיוך. היעד הבא? אנחנו שוקלים את כל האופציות, גם קבוצות לא מאיטליה".

עוד בנושא:

פרנצ'סקו טוטי: "לזכות באליפות? כרגע יש קבוצה טובה מאיתנו"
בנאפולי שוברים שתיקה: היגואין מעולם לא ביקש לעזוב
מהדי בנעטיה הוצג ביובנטוס: "מרגיש באיטליה כמו בבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully