וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאפולי שוברים שתיקה: היגואין מעולם לא ביקש לעזוב

המועדון מדרום איטליה מגיב לשמועות בנוגע להעברתו הקרבה של ה'פיפטה' ליובנטוס תמורת 94 מיליון יורו: "יובה לא הגישה עליו הצעה ואנחנו לא מעוניינים למכור אותו, הוא יישאר כאן"

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. GettyImages
היכן הוא יהיה ב-25 ביולי? היגואין/GettyImages

אחד השמות החמים בעונת המלפפונים באירופה עד כה הוא גונסאלו היגואין. החלוץ הארגנטינאי של נאפולי שבר את שיא הכיבושים בעונה החולפת בסרייה א' כאשר כבש 36 פעמים. הכושר המצוין של החלוץ הביא להתעניינות רבה מצד מספר מועדונים גדולים ביבשת, ולאחר שדווח כי סירב להצעת ענק מסין, בימים האחרונים טוענים באיטליה כי היגואין בדרך ליובנטוס תמורת סכום עתק של 94 מיליון יורו.

היום (שבת) בנאפולי הגיבו לשלל השמועות בנוגע למעבר של כוכב הקבוצה וטענו כי הפירסומים רחוקים מהמציאות: "גונסאלו לעולם לא אמר שהוא רוצה לעזוב", כך אמר ניקולה לומברדו, מדוברי המועדון. "יובנטוס לעולם לא הגישה עליו הצעה, והנשיא אורליו דה לורנטיס לא רוצה למכור אותו. כל השמועות הן באשמת התקשורת, שאוהבים לספר עוד ועוד סיפורים. ב-25 ביולי היגואין יהיה פה".

השמועות הגיעו לאחר שפורסם בתקשורת כי אחיו וסוכנו של החלוץ טען שהיגואין לא מתכוון לחדש את חוזהו בקבוצה נכון לעכשיו, מפני שנאפולי לא עמדה בכל התחייבויותיה כלפי השחקן מבחינה מקצועית. היגואין קושר במהלך הקיץ גם לארסנל, אך כרגע לא ברור האם אכן אחד המועדונים יסכים לשלם את תג המחיר האסטרונומי של השחקן. חוזהו בנאפולי מסתיים עוד שנתיים, ביוני 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully