וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי: "לזכות באליפות? כרגע יש קבוצה טובה מאיתנו"

הקפטן האגדי של רומא, שצפוי לפרוש ממשחק פעיל בתום העונה הקרובה, ערך צ'אט עם אוהדי הקבוצה והתפנה גם לסכם קריירה ארוכה: "היו לי 25 שנים נפלאות, טריגוריה היא הבית שלי"

פרנצ'סקו טוטי קפטן רומא. רויטרס
ג'אלורוסי לנצח. טוטי/רויטרס

אחרי לא מעט דיבורים והערכות בקיץ לפיהן פרנצ'סקו טוטי, הקפטן האגדי של רומא יעזוב את הקבוצה ממש לפני סיום הקריירה, אל קפיטן התחייב לעונה נוספות במועדון. טוטי, שבספטמבר יחגוג 40, צפוי לפרוש מכדורגל בתום העונה וישמח לעשות את זה עם הסקודטו. בצ'אט מיוחד שערך עם אוהדי הקבוצה, טוטי סיכם קריירה מופלאה במדי הג'אלורוסי.

"טריגוריה היא הבית שלי, זה המקום שבו גדלתי. היו לי 25 שנים נפלאות כאן. היו לי רגעים יפים ורגעים פחות טובים, אבל תמיד ניסיתי לתת את כל מה שיש לי ולשאת את צבעי רומא גבוה ככל שאפשר. היום פעמים שהצלחתי והיו פעמים שפחות. אני מסופק ממה שעשיתי בקריירה".

טוטי נשאל האם הוא מסוגל להוליך את רומא לזכייה באליפות אחרי חמש שנים של דומיננטיות מוחלטת של יובנטוס ואמר: "בכל הכנות, זה קשה, משום שכרגע יש קבוצה חזקה יותר. כולם פה מחוייבים וכולם רוצים לזכות באליפות, אבל כרגע יש קבוצה חזקה מאיתנו". על עתידו במועדון: "יש לי חוזה לעוד שש שנים כמנהל, כך שאם לא יבעטו אותי מפה אני נשאר".

בצ'אט שהתנהל באווירה מבודחת, טוטי נשאל על הרגלי השינה שלו ואמרף "אני ישן בעירום, אני אוהב לקום רענן בבוקר. לוקח לי זמן להתעורר. אני לא סובל פיג'מות, אפילו לא חולצה טי שירט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully