וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדי בנעטיה הוצג ביובנטוס: "מרגיש באיטליה כמו בבית"

הבלם המרוקני בן ה-29 הושאל סופית מבאיירן מינכן לאלופת איטליה וחזר לסרייה A אחרי שנתיים בבוואריה: "המטרה היא לזכות באליפות נוספת ולהיות תחרותיים גם באירופה. אני שמח לחזור לפה"

בלם יובנטוס מהדי בנעטיה. יובנטוס, אתר רשמי
חוזר לאיטליה אחרי שנתיים. בנעטיה/אתר רשמי, יובנטוס

מהדי בנעטיה השלים היום (שבת) את השאלתו לעונה אחת מבאיירן מינכן ליובנטוס. הבלם המרוקני בן ה-29, שרשם עונה לא מוצלחת במיוחד אצל אלופת גרמניה, הוצג וקיים מסיבת עיתונאים. בנעטיה חוזר לאיטליה אחרי שתי עונות בגרמניה, אליה עבר מרומא.

"המטרה העונה היא לזכות שוב באליפות וגם להיות תחרותיים מאוד באירופה", אמר בנעטיה, "בעונה שעברה היה חבל שיובנטוס ובאיירן מינכן נפגשו כבר בשמינית הגמר כיוון שלשתי הקבוצות הגיע להיות בגמר. אני מאמין שיובנטוס בדרך לבנות קבוצה שתוכל לזכות בליגת האלופות, במיוחד כשלוקחים לחשבון את הדרך שעשתה עד הגמר מול ברצלונה ב-2015. המטרה שלנו היא בלי ספק למצב את עצמנו כאחת הקבוצות הטובות באירופה".

על החזרה לאיטליה אמר הבלם: "באיירן הוא מועדון פנטסטי, אבל היו לי שתי עונות קשות בגלל כמה פציעות. רציתי לחזור לאיטליה בשביל המשפחה שלי, בשביל לשחק בסרייה A ובשביל סגנון החיים כאן. אני מרגיש יותר בבית באיטליה ולהצטרף ליובנטוס הייתה בחירה הגיונית עבורי". בנעטיה דיבר גם על הקו האחורי המתגבש ביובנטוס: "לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי וג'ורג'ו קייליני הם מפלצות בהגנה וגם דניאלה רוגאני הוא שחקן מבטיח וכישרוני מאוד. יש לי הרבה כבוד לשחקני ההגנה ביובנטוס. אני אעבוד קשה מאוד כדי להוכיח את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully