וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הודיעה לאייל שולמן לחפש קבוצה לעונה הבאה

18.7.2016 / 18:25

הגארד (28, 1.92) שרשם בעונה שעברה 7.8 נקודות ו-2.7 אסיסטים בממוצע למשחק לא נמצא בתוכניות של מאמן הסגולים דן שמיר. קרית גת, אילת, אשדוד וגלבוע/גליל בין המועמדות לקלוט אותו

אייל שולמן שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
יחפש בית חדש. שולמן/יוסי ציפקיס

הפועל חולון נכנסה בשבוע שעבר באופן רשמי לתקופה החדשה תחת שלמה אייזיק, והחלה לעבוד לקראת העונה הבאה כשהשאירה את שלומי הרוש וצירפה שחקן חיזוק ראשון - אלכס צ'וברביץ' ממכבי חיפה. היום (שני) הודיעו בחולון לגארד אייל שולמן, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, שעליו למצוא קבוצה וכי הוא לא בתוכניות של הצוות המקצועי. הגארד צפוי להפוך לאחד השחקנים המבוקשים בשוק, לאור העובדה שמכבי אשדוד, מכבי קרית גת, הפועל אילת וגלבוע/גליל מחפשות אחר גארד ישראלי.

שולמן (28, 1.92) גדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים ואחרי שנים טובות מאוד בליגה השנייה הגיע לליגת העל למכבי ראשון לציון בעונת 2010/11. אחרי שנתיים במדים הכתומים עבר לברק נתניה של דני פרנקו, שם גם כן השלים שנתיים כשחקן מוביל. בעונה שעברה נדד צפונה לעירוני נהריה והיה לגארד הישראלי המוביל של הקבוצה כשהוא רושם 9.7 נקודות ו-4.7 אסיסטים בממוצע. ההצלחה בעין שרה הובילה את הפועל חולון להחתים אותו, והוא ענה עם 7.8 נקודות ו-2.7 אסיסטים בממוצע, כשדקות המשחק שלו יורדות לקראת סיום העונה עם הגעתו של שלומי הרוש למועדון.

הסגל של דן שמיר, שמאמן בימים אלה את נבחרת העתודה, כולל את שלומי הרוש, אלכס צ'וברביץ', גוני יזרעאלי, אלון ספיר ודודו שמריז. הסגולים צפויים לצרף כעת שחקן ישראלי נוסף שישלים את הסגל, ולהתחיל במלאכת החתמת השחקנים הזרים. במועדון עוסקים בימים אלה במכירת מנויים לאוהדים שהחזיקו במנוי לאולם החדש בעונה שעברה.

עוד בנושא

דייויד בלו: "הרגע הגדול בקריירה שלי? השלשה מול צסק"א ב-2014"
ברצלונה: ויקטור קלאבר חתם, אלכס אברינס בדרך לאוקלהומה סיטי
קלנה אזובויקה: "חוויה מטורפת לראות את ההתפתחות של הווריורס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully