וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "הרגע הגדול בקריירה שלי? השלשה מול צסק"א ב-2014"

לכבוד יום הולדתו ה-36, פורוורד מכבי ת"א לשעבר התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה והתרפק על הרגעים הגדולים: "השחקן הכי גדול ששיחקתי איתו? טייריס הכי עדכני. גם שאראס, וויצ'יץ' ופארקר"

דייויד בלו מכבי תל אביב מול איבן רדנוביץ' הכוכב האדום בלגרד 2013. GettyImages
יש לו הרבה זכרונות. דייויד בלו/GettyImages

זוכרים את דייויד בלות'נטאל? או בשמו המקוצר יותר דייויד בלו? הפורוורד האגדי של מכבי תל אביב לשעבר, שפרש, חזר ושוב פרש, חוגג היום יום הולדת 36 ולכבוד המאורע השחקן ערך ראיון מעניין לאתר הרשמי של הקבוצה שבו הוא נשאל מספר שאלות על התקופה שלו במדים הצהובים.

שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, טייריס רייס. קובי אליהו
דירג אותו כאחד השחקנים הגדולים עימם שיחק. בלו ורייס/קובי אליהו

שחקן העבר סיפר על העיסוקים שלו בימים אלו: "בעיקר עיסוק בנדל"ן באיזור לוס אנג'לס. במקביל, אני עובד לא מעט מול חברות לפיתוח עסקי בתחומי הסטארט-אפ והטכנולוגיה".

על התקופה שלו בישראל, אמר בלו: "אני בעיקר מתגעגע לחוויה של להיות שחקן מכבי, בתל אביב. זה היה כבוד עצום עבורי, משהו שמאוד מתגמל. אני מתגעגע לאנשים, לאוכל, לאוהדים. גם למזג האוויר, אם כי אין תלונות כשאתה חי תחת השמש של לוס אנג'לס... המטרה שלי היא לחזור לישראל ולעשות משהו סביב הכדורסל. אם אוכל לעשות את זה, אשמח מאוד".

בלו נשאל מי השחקן הגדול ביותר עמו הוא שיחק והתלבט לא מעט: "וואו. יש כמה שעוברים בראש: העדכני ביותר הוא טייריס רייס. אם ללכת מעט יותר אחורה אז אבחר בשלושה: שאראס, ניקולה וויצ'יץ' ואנתוני פארקר".

ומה הסל הכי גדול של בלו? הפורוורד נזכר: "הממ... ככל הנראה השלשה ההיא מול צסק"א בחצי הגמר ב-2014. זה כנראה אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי. אם מצרפים את זה לחטיפה שהגיעה לאחר מכן והאסיסט לטייריס, אלו כנראה היו 20 השניות הטובות בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully