וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ויקטור קלאבר חתם, אלכס אברינס בדרך לאוקלהומה סיטי

הפורוורד הספרדי שרשם עונה לא רעה בקובאן אשתקד מצטרף לקטלאנים, שצפויים לאבד גארד נוסף ל-NBA. אברינס קיבל הצעה של 17 מיליון דולר לשלוש שנים מהת'אנדר ואמור להשיב בקרוב

ויקטור קלאבר לוקומוטיב קובאן. GettyImages
קלאבר בעונה שעברה מול ברצלונה/GettyImages

אחרי עונה די כושלת אשתקד, ברצלונה ממשיכה להפוך את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. באירופה מדווחים היום כי לאחר שאיבדה את תומאס סאטורנסקי ל-NBA, צפויה קבוצת הפאר הקטלאנית להיפרד מגארד נוסף לליגה הטובה בעולם, והפעם מדובר באלכס אברינס.

אברינס, שנבחר במקום ה-32 של דראפט 2013 על ידי הת'אנדר, צפוי לעבור ל-OKC בשבועות הקרובים, כשברצלונה תקבל עבורו 2 מיליון יורו. אוקלהומה סיטי מציעה לו 17 מיליון דולר לשלוש שנים, וכעת הכדור במגרש שלו.

בו בזמן, היום (שני) סגנית אלופת ספרד השלימה את החתמתו של ויקטור קלאבר, הפורוורד הספרדי (28) ששיחק בעונה החולפת בקובאן והיה על סף חתימה בפנאתינייקוס. קלאבר היה בורג מרכזי בקבוצה הרוסית שהדיחה בשלב ההצלבה של היורוליג את ברצלונה בדרך לפיינל פור בברלין.

קלאבר רשם בעונה החולפת ממוצעים של 9.4 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק בקובאן ויחבור למאמנו ברצוקאס שגם הוא חתם בברצלונה הקיץ במקומו של צ'אבי פסקוואל. קלאבר שיחק במדי נבחרת ספרד בשנה שעברה וסייע לה לזכות באליפות אירופה, שם הוא רשם ממוצעים של 3.9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים. קלאבר יצטרף למצבת הפורוורדים העמוקה של ברצלונה שכוללת גם את סטארוס פרפגולו, סמארדו סמואלס, אלכסנדר וזנקוב ואלכס אברינאס. כעת ברצוקאס יחפש רכז מוביל שייכנס לנעליים של תומאס סאטורנסקי, הגארד הצ'כי שחתם בוושינגטון מה-NBA.

שחקן ברצלונה אלכס אברינס. GettyImages
השדרוג בדרך. אברינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully