וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי שוב נבחר לשחקן המחזור: "הפנומן הכי גדול בליגה הסינית"

החלוץ המצטיין של גוואנגז'ו R&F לא עוצר ובסין מתמוגגים: "דיברו על פאפיס סיסה, גרציאנו פלה והולק? אל תשכחו את זהבי. הוא נותן הופעות ברמה אלוהית, סופר מגטרון הישראלי". וגם: הכינוי החדש

SNTV

בסין ממשיכים להתלהב מערן זהבי, שמאז שלבש לראשונה את מדי גוואנגז'ו R&F, פשוט לא מפסיק לככב ולכבוש. החלוץ הישראלי אולי לא היה מוכר לאוהד הכדורגל הממוצע בסין, אבל היום אין אחד שלא שמע עליו, בטח לא אחרי שהלילה (בין ראשון לשני) הוא נבחר בפעם השנייה ברציפות לשחקן המחזור בליגה הסינית.

בהסבר לבחירה שלו נכתב על זהבי: "הוא הוליך את R&F במעלה הטבלה והפך אותה לקבוצה חזקה. ערן 'רגליים מוצקות' זהבי הוא כרגע הפנומן הכי גדול בליגה הסינית".

עוד בנושא:

הטור השבועי של ערן זהבי בוואלה! ספורט
ערן זהבי בנבחרת המחזור: "איך סקולארי יעצור אותו בדרבי?"
בסין מכתירים: "זהבי הרכש הכי טוב בחלון ההעברות"

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
ערן "רגליים מוצקות" זהבי/צילום מסך, טוויטר

באחד מהאתרים כתבו הלילה: "דיברו על פאפיס סיסה, גרציאנו פלה והולק? אל תשכחו את זהבי. אולי הוא פחות מוכר, אבל הוא הוכיח שהוא הרכש הבולט של חלון ההעברות. 192 דקות, שישה שערים, שלושה ברגל ימין, שניים בנגיחות, אחד ברגל שמאל. למרות שהוא הגיע לפני ארבעה משחקים בלבד, זהבי שכובש בכל 32 דקות, כבש את ליבם של סינים רבים. הוא ניצח את שיג'יאז'ואנג, הביי וטיאנג'ין טדה, מי הבא בתור?".

באתר אחר כתבו: "האוהדים של ג'וואנגז'ו R&F היו מדוכאים במשך חצי עונה ועכשיו סוף סוף יש להם סיבה להיות גאים. זהבי נותן הופעות ברמה אלוהית; שישה שערים בארבעה משחקים, סופר מגטרון הישראלי".

ביום רביעי (14:35) זהבי וחבריו יארחו את גוואנגז'ו אברגרנדה לדרבי העירוני. הקבוצה של לואיז פליפה סקולארי מוליכה את הטבלה ולא הפסידה בליגה מאז מרץ. המשחק הקודם בין השתיים, בתחילת אפריל, הסתיים ב-0:2 לאברגרנדה משערים של פאוליניו וג'קסון מרטינס.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully