וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בנבחרת המחזור בסין: "איך סקולארי יעצור אותו בדרבי?"

בסין מתקשים להירגע מיכולתו של קשר גוואנגז'ו R&F, שנכנס שבוע שני ברציפות לנבחרת המחזור: "מדהים כמה מהר הוא הסתגל. מה היה קורה אם הוא היה מגיע בתחילת העונה? יש לו דם קר, אין מספיק מילים כדי לפאר אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב בנבחרת המחזור. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי, נכנס שבוע שני ברציפות לנבחרת המחזור בליגה הסינית. זהבי, שכבש צמד (כולל שער ניצחון בדקה ה-89) ב-2:3 על טיאנג'ין טדה והוביל את קבוצתו לניצחון, כבר עם שישה שערים בכל המסגרות, כחודש לאחר שהגיע לליגה הסינית, שם כבר לא יכול לחכות לדרבי ביום רביעי, אז יפגוש הישראלי וקבוצתו את הקבוצה הטובה ביבשת, גוואנגז'ו אברגרנדה.

באתר "ספורטס.סינה" נכתב אחרי המשחק אתמול: "השיגעון סביב זהבי רק מתגבר והוא הפך מהר מאוד לשחקן הכי מדובר בליגה. המלך החדש של R&F פתח לראשונה בחוד והביא ניצחון דרמטי. עם שריקת הסיום, כל אוהדי גוואנגז'ו נעמדו, הריעו וקראו בשמו של זהבי. הוא כבש לחלוטין את לבם של האוהדים, תוך ארבעה משחקים בלבד. הרבה הופתעו כאשר פורסמו ההרכבים וזהבי נכלל בהם, אבל סטויקוביץ' ידע מה הוא עושה. זהבי יודע לכבוש, אוהב למסור ולנוע בלי כדור ואפילו עושה עבודה בהגנה. כשהקבוצה בהתקפה, זהבי נראה כאילו זו רמאות לשחק איתו".

עוד נכתב באתר: "למרות שהקבוצה לא הצליחה להביא עוד שחקני חיזוק זרים, הרי שזהבי הוא בוודאות התגבורת הכי מוצלחת. הדרבי במחזור הקרוב מול גוואנגז'ו אברגרנדה יהיה לוהט ולא ברור מה היריבה יכולה לעשות כדי לעצור את החלוץ הכל כך יעיל הזה. סקולארי יצטרך לחשוב טוב מאוד מה עושים מולו בדרבי הזה. איך הוא יעצור אותו? מה שמדהים בזהבי זו היכולת האדירה שלו להסתגל במהרה. הוא בכלל לא נזקק לזמן התאקלמות וישר משחק נפלא. שישה שערים בארבעה משחקים, איזו יעילות מדהימה. ההגעה שלו שינתה לחלוטין את ההתקפה של הקבוצה, שהייתה חלשה עד לאותו רגע. בזכותו, העפלה לליגת האלופות של אסיה מהמקום השלישי לא נראית כבר כל כך בלתי אפשרית. אפשר רק לדמיין מה היה קורה אם זהבי היה מגיע לגוואנגז'ו מוקדם יותר העונה".

עוד בנושא:

צמד לזהבי, כולל שער ניצחון בדקה ה-89
בסין מכתירים את ערן זהבי: "הרכש הכי טוב בחלון ההעברות"

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. טוויטר, צילום מסך
בלתי נגמר/צילום מסך, טוויטר

ב"סופרליגה צ'יינה" כתבו: "אולי זה מתחיל לחזור על עצמו, אבל זהבי שוב הכריע את המשחק לטובת גוואנגז'ו. תחילה הוא סיפק נגיחה אדירה ובדקות הסיום, הוא לקח את הקבוצה על הגב ומצא את הרשת כדי להביא את שלוש הנקודות עם בעיטה מדויקת. זו הייתה בעיטה מדויקת, של שחקן עם דם קר, שהשלימה שבוע חלומי".

באתר של גוואנגז'ו R&F נכתב, בסיכום המשחק: "אי אפשר לחשוב על מילים שיפארו מספיק את זהבי! הוא האליל מישראל ואין ספק שהוא נקודת המפנה בעונה של גוואנגז'ו R&F. היעיליות ההתקפית נולדה מחדש איתו והוא הפך למוקד של הקבוצה. גיבורים מתגלים ברגעים בהם הם צריכים לעבור למרכז הבמה ובפעם הראשונה בהרכב, זהבי עשה זאת והשווה מיד לאחר שהיריבה עלתה ליתרון. זהבי הוא מספר 1 בגוואנגז'ו. שומרים עליו יותר? הכדור לא נכנס? כמו כוכב גדול, כלום לא מדאיג אותו".

זהבי נשאל על הדרבי המתקרב והשיב: "אני מחכה למשחק הזה ומקווה להמשיך בכושר הנוכחי". המאמן דרגאן סטויקוביץ' התעקש: "אנחנו לא מתמכרים לזהבי וזו לא תהיה רק הקבוצה האישית שלו. שלטנו לכל אורך המשחק ונמשיך להיות קבוצתיים". מאמן המפסידה טיאנג'ין אף הודה בסיום: "כל ההבדל בין ניצחון להפסד במשחק הזה הוא של-R&F יש את ערן זהבי, ולנו לא".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully