וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ממשיך להרשים, בסין מכתירים: "הרכש הכי טוב בחלון ההעברות"

הסקורר הישראלי כבש צמד בניצחון קבוצתו, כולל שער ניצחון בדקה ה-89, מאמנו סטויקוביץ' מהלל ("יש לו אופי ייחודי"), חושף ("רצינו אותו כבר בנובמבר") וכבר נאלץ להתגונן: "אנחנו לא קבוצה של שחקן אחד". בתקשורת היללו: "הוא פשוט לוהט"

חובבי הכדורגל בסין ממשיכים להתרשם מביצועיו של ערן זהבי, שהיום (שבת) כבש שוב צמד והוליך את קבוצתו גוואנגז'ו R&F לניצחון 2:3 על טיאנג'ין טדה. הישראלי הגיע לשישה שערים בארבעת משחקיו בסין, אחרי שבדקה ה-89 כבש את שער הניצחון, ואין ספק שעד עתה הוא נחשב לסיפור הצלחה גדול.

עוד בנושא:
"המלך החדש של גוואנגז'ו, ערן זהבי הוא המנהיג"
כל הכתבות על ערן זהבי בוואלה! ספורט

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. טוויטר, צילום מסך
לא עוצר. זהבי/צילום מסך, טוויטר

רצף הניצחונות של גוואנגז'ו R&F בכל המסגרות מתארך לחמישה, והיא ממוקמת במקום השביעי בטבלה, מרחק חמש נקודות בלבד מהמקום השלישי (כשזהבי הגיע, קבוצתו היתה במקום ה-11). באתר "sports.sina" ניתחו את ההעברה של גוואנגז'ו ונכתב ש"על אף שהוא הגיע ללא הכנה, הוא הראה יכולת מרשימה להתאקלם ובינתיים הוא לוהט... זהבי הוא הרכש הבינלאומי הכי טוב בחלון האחרון, אף אחד לא העלה בדעתו עד כמה הוא יעיל".

מאמן הקבוצה דראגן סטויקוביץ' שיבח את זהבי, וציין שמעבר לשערים שכבש, הוא גם שחקן קבוצתי שמייצר הזדמנויות לחבריו. "זה סוג השחקן שזהבי, שחקן קבוצתי", אמר המאמן המנצח, "הטכניקה שלו טובה מאוד, אבל הוא שמח מאוד לחלוק את הכדור עם החברים שלו לקבוצה. האופי שלו מאוד חיובי, מאוד אופטימי, הוא מסור מאוד, מרגיש במקום הנכון".

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. טוויטר, צילום מסך
נלחמו עליו. זהבי/צילום מסך, טוויטר

סטויקוביץ' חושף שניסה לצרף את זהבי הרבה לפני. "למעשה, כבר בחודש נובמבר קיוויתי לצרף אותו, אבל זה היה באמצע העונה בישראל, כך שהיה קשה מאוד לשחרר אותו באמצע העונה. אבל לא נכנענו, המשכתי ללחוץ על המועדון לרכוש את זהבי, ובזכות העבודה הקשה הבאנו אותו לפה".

המאמן נשאל האם הקבוצה בנויה על זהבי, וענה: "אתמול אמרתי ש-90 אחוז שהוא יפתח, והבוקר החלטתי לתת לו לפתוח בהרכב. אנחנו קודם כל קבוצה, לא קבוצה של שחקן אחד. הוא מאוד לא אנוכי, ומוכן להקריב עבור הקבוצה. בגלל זה נלחמתי עליו".

בנוסף לזהבי, סטויקוביץ' שיבח את שחקניו ואמר ש"למרות הקושי הפיזי אחרי משחק הגביע השבוע, כולם עבדו קשה ונלחמו על הניצחון, אני גאה בשחקנים. זה הסגנון שלנו, אני לא משלים עם בינוניות, אני אוהב לתקוף ולנצח, ואני בטוח שהאוהדים שלנו אוהבים את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully