וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלך החדש של גוואנגז'ו", "זהבי הוא המנהיג": EZ מחכה כבר לדרבי

הפתיחה המופלאה של הקשר עשתה את שלה והאוהדים בסין כבר קושרים לו כתרים. בובאדיז'ה חתם, זהבי לקראת טיאנג'ין טדה (שבת, 14:35, ספורט 1 ו-HD): "לומד להכיר את החברים". סטויקוביץ': "90 אחוז שזהבי יפתח"

SNTV

בווידאו: זהבי מככב מול הביי

ערן זהבי ינסה להמשיך את הפתיחה המופלאה שלו כשחקן גוואנגז'ו R&F, כאשר יארח מחר (שבת, 14:35, ספורט 1 ו-HD) עם קבוצתו החדשה את טיאנג'ין טדה במסגרת המחזור ה-18 בליגה הבכירה בסין.

שתי הקבוצות צמודות זו לזו בטבלה, כאשר לכל אחת מהן יש 22 נקודות, כאשר במפגש ביניהן במרץ האחרון ניצחה גוואנגז'ו 0:1 בחוץ. מאז שזהבי הצטרף, הכחולים ניצחו בשלושה משחקים רשמיים ברציפות, כאשר מספר 25 הישראלי כובש ארבעה שערים, כולל שלושער גדול ברבע גמר הגביע מול הביי ביום רביעי החולף.

לאחר שעלה מהספסל במחצית השנייה בכל אחד משלושת משחקיו במדי גוואנגז'ו עד עתה, עשוי זהבי, שעוד לא נמצא בכושר משחק מלא, לפתוח מחר לראשונה בהרכב קבוצתו, הממוקמת שביעית בטבלה ורחוקה שמונה נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות של אסיה בעונה הבאה. ביום רביעי הקרוב מחכה לגוואנגז'ו דרבי מול הקבוצה החזקה ביותר ביבשת כיום, גוואנגז'ו אברגרנדה, של פאוליניו, אלאן, ג'קסון מרטינס והמאמן לואיז פליפה סקולארי וזהבי ינסה להביא את קבוצתו במצב רוח חיובי למפגש הגדול הזה.

עוד בנושא:
וילמוטס פוטר מבלגיה, בהתאחדות טוענים: "המאמן החדש ימונה עד ה-1 בספטמבר"
דיווח באיטליה: מאנצ'יני התפטר מאינטר, עשוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה
אנדריי שבצ'נקו מונה למאמן נבחרת אוקראינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מחכה לדרבי. הגברים של משפחת זהבי חוגגים/מערכת וואלה, צילום מסך

חלון ההעברות בסין ננעל היום וקבוצתו של זהבי עסוקה בחיזוקים אחרונים לעונה זו, כאשר על פי דיווחים בגרמניה, חלוץ אוגסבורג ונבחרת פרגוואי, ראול בובאדיז'ה, מצטרף לקבוצה תמורת שמונה מיליון יורו, שהחתימה גם שוער מקומי.

לאחר ההופעה הנהדרת מול הביי ולקראת המשחק מחר, טירוף ערן זהבי ממשיך לכבוש את גוואנגז'ו R&F ואוהדיה וכתבה גדולה פורסמה באתר הרשמי של הקבוצה ועסקה במשפחתו של הישראלי, שהצטרפה אליו השבוע בסין ובתנועת ה"פיו פיו" שכל אוהד כדורגל בישראל למד להכיר בשנים האחרונות.

"שלושה משחקים בלבד נדרשו לערן זהבי כדי להפוך לפייבוריט של אוהדי הקבוצה", נכתב, "שלוש פעמים הוא חגג עם 'האקדחים' שלו והחברים לקבוצה כבר חוגגים כמוהו ומחקים אותו. רואים שזהבי והשחקנים האחרים מסתדרים היטב". זהבי עצמו התראיין לכתבה ואמר: "בחדר ההלבשה דיברנו על החגיגה שלי. הם אוהבים אותה ואני שמח שהם יכולים לעשות אותה איתי. האווירה בקבוצה משתפרת ככה. כבר כבשתי 4-5 פעמים בעבר שלושער ואני שמח שזה קרה מהר כל כך כאן".

על משפחתו אמר: "הם התמקמו בעיר ובאו לראות אותי משחק, אז רציתי להיות טוב ושיהיו גאים בי. עכשיו תהיה לי עוד יותר מוטיבציה לשחק. הם אוהבים מאוד את העיר ואני מקווה שהם יהיו שמחים לחיות בה". זהבי אף התגאה בכך שבנו, רוי, מחקה אף הוא את תנועת ה"פיו פיו", "אם הוא יהיה שחקן בעתיד, אשמח".

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
מחכה כבר לדרבי. זהבי/צילום מסך, טוויטר

עוד נכתב בכתבה: "אוהדים רבים כבר מכנים את זהבי 'המלך החדש של גבעת יואקסי'", כאשר הכוונה היא לגבעה בה נמצא האצטדיון של המועדון, "הם קוראים לו 'המנהיג החדש של R&F'". זהבי עצמו אמר על כך: "זה כבוד גדול, אבל צריך להסתכל על כל הקבוצה שלנו יחד. אם אנחנו מנצחים, לא משנה מי כובש. כל שחקן הוא מוביל בקבוצה, לכל אחד יש את האחריות שלו באזורים מסוימים".

לקראת המשחק מחר אמר הישראלי: "אני מרגיש שאני יכול לפתוח בהרכב כבר, אבל המאמן יחליט. כדי להימנע מפציעות מיותרות, צריך ללכת צעד צעד. אני לומד להכיר את החברים לקבוצה והיכולת שלנו תשתפר". על הדרבי המתקרב: "דרבי הוא משחק מאוד מיוחד. בקבוצה הקודמת שלי, הדרבי היה המשחק שהכי נהניתי לשחק בו. אני גם אוהב לשחק מול יריבות חזקות, כי הם גורמות לך לשחק טוב יותר. אבל יש לנו משחק לפני הדרבי. אני לא רוצה אף פעם להפסיק לכבוש. אם אכבוש 100 שערים בליגה הסינית, אחפש את ה-101".

דראגן סטויקוביץ' סיפר לקראת המפגש מול טיאנג'ין טדה: "זהבי השתלב בצורה טובה מאוד בקבוצה, הוא טוב מאוד מול השער ולקבוצות היריבות קשה מאוד מולו. הסיכוי שערן יפתח הוא 90 אחוז, מצבו משתפר בצורה משמעותית. אני אשן על זה הלילה ואחליט מחר אחרי שאעריך את מצבו. טדה היא יריבה קשה, אבל אנחנו נעשה הכול כדי להביא את הניצחון".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully